xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ניסה לגנוב מיליונים מהבנק עם רשימת עובדים מזויפת

גבר מטקסס ניסה לגנוב מיליונים מבנקים לאחר שזייף מסמכים כדי לקבל כביכול סיוע עקב נגיף הקורונה, לאחר שהרשויות העניקו סיוע לעסקים שנקלעו לקשיים, הוא טען כי הוא מעסיק מאות עובדים, ונתן רשימת שמות מזויפת.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום Pixabay
צילום Pixabay

גבר מטקסס הואשם בנסיון גניבה של מיליונים, לאחר שהגיש בקשה להלוואות בנקאיות בסכום של יותר מחמישה מיליון דולר בהלוואות מיוחדות שניתנו על ידי האיגוד לעסקים קטנים (SBA) במסגרת הסיוע המיוחד אותו נותנות הרשויות השונות לעסקים שנקלעו לקשיים עקב נגיף הקורונה.

סמואל ייטס בן 32, מטקסס, ניסה לקבל הלוואות של מיליוני דולרים שניתנים על ידי ה- SBA משני בנקים שונים, כאשר טען כי היו לו מעל 400 עובדים שמשתכרים אצלו, כאשר למעשה, אף אחד מהעובדים לא עבד עבור "עסקיו המיוחדים". שבעצם לא היו קיימים. באחת הבקשות שלו הוא טען כי הוא מעסיק למעלה ממאה אנשים, והצליחו להשיג הלוואה מעל 500,000 $. הוא הגיש רשימת עובדים שהוא השיג ממנוע חיפוש שזמין באינטרנט. הוא גם הגיש מסמכי מס מזויפים.

ייטס מואשם בתלונה פלילית פדרלית בהונאת בנקים, הצהרות כוזבות למוסד פיננסי והצהרות כוזבות ל- SBA.

"הנאשם הזה ביקש לכאורה לגנוב הלוואות של מיליוני דולרים שנועדו לסייע לעסקים קטנים לגיטימיים המתמודדים עם ההשפעות הכלכליות של הנגיף." אמר עוזר התובע בריאן בנצ'קובסקי מהמחלקה הפלילית של משרד המשפטים. "המחלקה ושותפינו לאכיפת החוק ישתמשו בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי לחקור ולהעמיד לדין הונאות נגד תוכנית ההלוואות וסיוע לעסקים."

"בכל פעם שהממשלה מספקת סכומי כסף גדולים לציבור ישנם אנשים שינסו לרמות את המערכת." אמר ג'וזף בראון התובע מהמחוז המזרחי בטקסס. "אנו מפצירים במלווים (הבנקים) להיזהר מאוד ולדווח על תנועות חשודות, בראש סדר העדיפויות של משרד המשפטים הוא להרתיע ולהעמיד לדין הונאות מסוג זה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x