xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ניו יורק: הורד מטיסה כי לא חבש מסיכה, וקיבל בתגובה קללות ונאצות

חברת אמריקן איירליינס הורידה נוסע מטיסה לאחר שסירב ללבוש כיסוי פנים בהתאם למדיניות הבטיחות שלה לגבי נגיף הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום חברת אמריקן איירליינס
צילום חברת אמריקן איירליינס

ברנדון סטראקה התבקש לחבוש ביום רביעי מסכת פנים בטיסה 1263 מניו יורק לדאלאס, טקסס. כאשר שטראקה סירב, הוא התבקש לעזוב את הטיסה, כך נמסר מחברת התעופה.

סטראקה טען כי אין חוק המחייב אותו ללבוש כיסוי פנים בטיסה. "הרגע הורדתי מהטיסה שלי בגלל שלא לבשתי מסכה. פעם ראשונה שזה קורה. זה לא חוק פדרלי," צייץ סטראקה משדה התעופה לגוארדיה בניו יורק.

אמריקן איירליינס אמרה כי היא אסרה על סטראקה לטוס ללא כיסוי, עד ש"כיסוי פנים כבר לא ידרשו ללקוחות." אמנם אין חוק פדרלי המחייב מסכות בטיסות בארה"ב, אך כל חברות התעופה הגדולות בארה"ב אוכפות חוקים של עצמם ודורשות מהנוסעים ואנשי הצוות ללבוש מסכה מאז אמצע מאי.

שלשום הודיעה אמריקן איירליינס כי תהיה "מדיניות חזקה יותר לכיסוי פנים לנוסעים". לקוחות שיסרבו ללבוש כיסויי פנים לא יורשו לעלות, ויאסר עליהם לנסוע בעתיד.

סטראקה הוא שחקן ומעצב שיער לשעבר שהופיע כאורח ברשת פוקס ניוז, והקים את קמפיין WalkAway, הקורא לאנשים להתנער מהתמיכה שלהם במפלגה הדמוקרטית. אתר האינטרנט #WalkAwa מוכר סחורה ממותגת הכוללת מסכת פנים של 20 $. הפעיל השמרני תיאר את מדיניות המסכות של אמריקן איירליינס כ"לא שפויה לחלוטין" בסרטון שהעלה לטוויטר הצהיר כי "אין לנו אפילו יכולת בחירה".

לדבריו, דייל "טעה" בכך שאמר לו "החוק קבע" לחבוש מסיכת פנים במטוס. "כאשר ציינתי שזה לא נכון, הם אמרו 'כן זה כן, כן'. בסופו של דבר הם שינו את הסיפור שלהם ל"זו המדיניות שלנו ואם אתה לא מקשיב לנו, אתה לא יכול לטוס איתנו." הוא אמר. "אמרתי, אף אחד אפילו לא שאל אותי אם יש לי סיבה שמונעת ממני לחבוש מסיכה. כל הצוות עמד סביבי והפחיד אותי."

ברנדון צייץ בטוויטר לאחר המקרה. "בדיוק הורדתי מהטיסה שלי בגלל שלא לבשתי מסכה. פעם ראשונה שזה קורה. זה לא חוק פדרלי. צוות אמריקן איירליינס עומד פה ואומר לי שזה החוק. אנא כבדו את מי שלא יכול ללבוש מסכה, כאשר ציינתי שזה לא חוק, הורדתי מהטיסה. אחרי שהורידו אותי מנהל הטיסה אמר כי "הם טעו. לא הייתה להם שום זכות לבקש ממך את זה."

יממה אחר כך כתב ברנדון: "24 השעות האחרונות הוכיחו לי באופן סופי את מה שכבר ידעתי. הוצפתי איומי מוות, התקפות ברשתות החברתיות ובדוא"ל. אף אחד מהם לא שאל אם יש סיבה לכך שלא אוכל ללבוש את המסכה. הם רק עוד זרוע של האספסוף של השמאל."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x