xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נחשף לכל העולם: האם מסר סודי שודר למרגלים על ידי רשות שידור צפון קוריאה | צפו

רשות השידור של צפון קוריאה העלתה בימים האחרונים הקלטה ביזארית לחשבון היוטיוב שלה; כעת רבים סבורים שמדובר במסר שמיועד למרגלי המשטר הדיקטטורי שפרוסים ברחבי העולם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

רשות השידור של קים ג'ונג און פרסמה לאחרונה הקלטה ביזארית בערוץ היוטיוב הרשמי של המשטר ובה נשמעת אישה אלמונית מקריאה הוראות משונות וככל הנראה מוצפנות.

ההקלטה המסתורית נמחקה תוך זמן קצר על ידי מפעילי הערוץ, אך מובן מאליו שגולשים רבים הספיקו להוריד אותה ולפרסם עותקים שלה ברחבי יוטיוב תחת הכותרת "0100011001-001". האישה בהקלטה אומרת: "חברים יקרים, הנה מה שאתם צריכים לסקור ללימודי מדעי הטכנולוגיה באוניברסיטה ללימודים מרחוק". בשלב הזה, האישה מתחילה להקריא מה שנשמע כמו מספרי דפים בספר לא ידוע.

ההקלטה, שאורכה 65 שניות, עלתה לערוץ רשות השידור של צפון קוריאה ללא תמונות או צילומים. כעת, רבים ברשת סבורים כי מדובר במסר של הממשל עבור המרגלים שלהם שפרוסים ברחבי העולם.

צפון קוריאה משתמשת, על פי החשד, באמצעים שונים להפעיל את הסוכנים שלהם במדינות זרות מאז המלחמה הקרה. בעבר, הממשל הואשם כי השתמש בתחנות רדיו בשביל לשדר מסרים מוצפנים למרגלים בקוריאה הדרומית. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x