xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נוער הימין בהפגנה מול בית רוה"מ: אין עוד עסקאות לשחרור מחבלים

נערים מכל רחבי הארץ הגיעו למחות (בצמוד לנהלי משרד הבריאות) במחאה על הדיווחים לקראת עסקת חילופי שבויים: "מהלך שכזה הוא לא מוסרי וייתן תמיכה לטרור"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

על רקע הדיווחים במגעים בין החמאס לישראל, במסגרת עסקה להשבת השבויים וגופות החיילים, התקיימה הערב (ה) הפגנה של כמאה בני נוער מול בית ראש הממשלה בירושלים כנגד הכוונה לשחרר מחבלים כחלק מעסקת חילופין הנרקמת על פי דיווחים זרים.

הנערים שהגיעו מכל רחבי הארץ הפגינו מול מעון ראש הממשלה, בדרישה לחשוף את פרטי העסקה ולא לשחרר מחבלים. לטענתם חובה על מדינת ישראל לפעול בכל הכח להחזיר הביתה את השבויים והנעדרים, אך העסקה הנרקמת רחוק מעיני הציבור מעלה חשש שמהלך של שחרור מחבלים יתן רוח גבית לטרור ויביא לגל רצחני נוסף שיגבה קורבנות רבים.

צילום: צעירי האיחוד הלאומי

דבורה גונן אמו של דני הי״ד, שנרצח ע״י מחבר ששוחרר בעסקת שליט אמרה בהפגנה: "שחרור מחבלים פוגע בהרתעה הבסיסית של מדינת ישראל במלחמה בטרור."

עוד הוסיפה: "מחבל משוחרר הוא מחבל בפוטנציאל. אחרי שהמחבל שרצח את דני שלי נכנס לכלא בפעם הראשונה ושוחרר במחווה בהוראת אולמרט ולבני, הוא חזר אל הכלא עם הדם של דני שלי על הידיים. הוא כמובן הכיר וידע את מנעמי תנאי הכליאה שלו ולא הייתה לו שום בעיה לחזור לכלא הישראלי.יש לממשלת ישראל כלים רבים להשתמש בהם על מנת להביא של שחרורם של גופות החיילים והשבויים אך היא בוחרת במודע בפעילות הקלה ביותר, זו שלא מצריכה שום התמודדות. בפעולה זו ממשלת ישראל משיתה עונש מוות בישראל."

חנה ריבלין, מפעילות צעירי האיחוד הלאומי אמרה: ״באנו לכאן כי כואב לנו שקיימת האפשרות שמדינת ישראל תשחרר מחבלים. ראשית, זה לא מוסרי. שנית, המסר למחבלים עתידיים הוא ברור – משתלם לכם לקיים פיגועים, משתלם לכם לחטוף חיילים. לא נסכים שממשלת ישראל תכניס אותנו למעגל הדמים וחטיפות.״

במהלך ההפגנה בני הנוער קיימו ״מיצג דממה״ כל המפגינים נעמדו דום כדי לבטא את מחאתם האילמת של נרצחי הטרור כנגד הכוונה לשחרר את רוצחיהם.

ההפגנה נערכה ביוזמת צעירי האיחוד הלאומי ובשיתוף תנועת אם תרצו, פורום ״בוחרים בחיים״, נוער זהות, צעירי הימין החדש, נוער עוצמה יהודית ותנועת הנוער אריאל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x