xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נהג בפראות, פגע וברח: בן 75 מואשם בגרימת מוות ברשלנות

תושב הרצליה בן 75 מואשם בגרימת מוות ברשלנות בשעה שנסע ברכבו בחוסר זהירות, פגע ברכב שעמד על אי תנועה, גרם למותה של הנהגת וברח. בנוסף, מואשם רימר בשיבוש מהלכי משפט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תאונה. אילוסטרציה / צילום: freepik
תאונה. אילוסטרציה / צילום: freepik

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אביגדור רימר, בן 75 מהרצליה בגין גרימת מוות ברשלנות של תמר לנגר ז"ל, ילידת 1937 והפקרתה לאחר התאונה. בנוסף, מואשם רימר בשיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גיא גורן, בתאריך 26.12.19 נהג הנאשם ברכבו ברחוב ז'בוטינסקי בהרצליה לכיון צומת הרחובות ז'בוטינסקי ואלתרמן. אותה העת, העמידה המנוחה את רכבה על אי תנועה סמוך, כשחלקו האחורי של הרכב בולט לכיוון נתיב נסיעתו של הנאשם.

הנאשם לא נתן דעתו לדרך, נהג באופן שסיכן חיי אדם, לא הבחין ברכבה של המנוחה, ופגע עם חזית רכבו, בצד האחורי של רכבה. כתוצאה מהפגיעה, נהדף רכבה של המנוחה, לעברה של המנוחה אשר עמדה בצדו. המנוחה נפלה ארצה וראשה נחבט באספלט הכביש. עוברי אורח שהיו במקום, ניגשו אל המנוחה והחלו לטפל בה.

מיד לאחר מכן, הביט הנאשם לעבר מקום התאונה, ראה את המנוחה השרועה על הכביש ואת עוברי האורח שסייעו לה, ונמלט מזירת התאונה מבלי לסייע לה ומבלי שהותיר כל פרט מזהה. ימים ספורים לאחר התאונה, החליף הנאשם פנס שנשבר ברכבו במטרה לשבש את מהלכי החקירה ולהסתיר את זיהויו כנהג הרכב הפוגע.

רק כעבור חודשיים מהתאונה, בעקבות חקירה מאומצת של יחידת בוחני התנועה של משטרת מחוז תל אביב התגלתה מעורבותו של הנאשם בתאונה והוא נעצר. כך על פי עובדות כתב האישום.

בתאריך 2.1.2020, נפטרה המנוחה בבית החולים כתוצאה מפגיעת הראש שספגה במהלך התאונה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x