xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נאשוויל – טנסי: בן 14 הוכה למוות על ידי אחיו החורג בזמן שאמו צופה ולא עוצרת את הרצח

משטרת נאשוויל עצרה אם ובנה בחשד שגרמו למותו של ילד בן 14 שהיה על הספקטרום האוטיסטי בביתם בהרמיטאייג' נאשוויל, החשד כי הוא הוכה למוות על ידי אחיו החורג, בזמן שאמו צופה ולא עושה כלום לעצור את האלימות שהובילה למותו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
סייד נילסון בן 14 שהוכה למוות: צילום פייסבוק
סייד נילסון בן 14 שהוכה למוות: צילום פייסבוק

סייד נילסון, בן 14 עם אוטיזם, הוכה למוות על ידי אחיו החורג, דיוויד מת'ני בן ה-33, אמו רבקה גרינווד בת 52, צפתה בבנה בזמן שהוא הוכה ולא עצרה את בנה מלהכות למוות את בנה, הם מואשמים בהריגה, התעללות חמורה בילדים, ושיבוש ראיות.

רבקה גרינווד התקשרה למשטרה בשעה 11:50 בבוקר יום שישי האחרון, כדי לדווח כי 'נראה שבנה ללא רוח חיים'. הגרסה הראשונית של גרינווד ומת'ני היה שנלסון נפל במקלחת ביום חמישי וקיבל מכה בראשו. הם אמרו שמת'ני הרים את נלסון, עזר לייבש אותו וסייע לו להיכנס למיטה.

גרינווד אמרה לשוטרים שהיא ומת'ני בדקו אותו מספר פעמים לפני שיצאו לבר מקומי לשתות. גרינווד ומת'ני אמרו כי הם רכשו מוצרי ניקיון בחנות מכולת ביום שישי בבוקר, ניקו את הבית, ובעקבות זאת מצאו את נלסון לא בחיים בחדרו.

חוקרי המשטרה חשדו כי הפציעות על גופו של נלסון אינן עולות בקנה אחד עם נפילה בלבד, גרינווד ומת'ני הועברו לחקירה צולבת, במהלך החקירה הודתה גרינווד, כי ראתה את מת'ני מכה באגרוף את נלסון ובועט בראשו. היא סיפרה כי אמרה למת'ני להפסיק את התקיפה, אך הסתלקה משם מבלי לוודא שהוא אכן עצר, מת'ני, הודה כי היה לו מחלוקת עם אחיו החורג, אך הכחיש שגרם לו לפציעה קשה. החוקרים סבורים כי ניקיון הבית של הנאשמים היה קשור להשמדה או לטשטוש הראיות. גרינווד ומת'ני עצורים, עדיין לא התקבלה החלטה לגבי זמן מעצרם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x