xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נאט"ו הכריזה: סין ורוסיה איום ביטחוני

בברית הצפון אטלנטית ציינו שמיד אחרי רוסיה, האיום השני בחשיבותו מגיע מסין; אך יחד עם זאת, נאט"ו רוצה לשמר את יחסיה עם סין ורוסיה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
כוחות נאט"ו אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
כוחות נאט"ו אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

היום (רביעי), נאט"ו – ארגון המאחד כ-30 מדינות בעולם, הכריז כי רוסיה היא האיום הצבאי העיקרי על ביטחונם של המדינות, עד 2030 לפחות.

במסמך של פסגת נאט"ו נאמר, כי בשנת 2021 נאט"ו תאמץ תפיסה אסטרטגית חדשה של חברותיה: "במבט עתידי עד 2030, רוסיה עשויה להישאר האיום הצבאי העיקרי על הברית", נכתב.

ההצהרה נכתבה בדו"ח על הרפורמה בברית נאט"ו – 2030, שפורסם במסגרת ועידת הווידיאו של שרי החוץ של הברית. מיד אחרי רוסיה, נאט"ו רואה בסין כאיום הצבאי השני בחשיבותו על ביטחונה.

הדו"ח מצביע על הצורך ליצור גוף קבוע בברית הצפון אטלנטית כדי להעריך את פעולותיה של מדינה זו. ולפי הדו"ח, נאט"ו צריכה גם להקים יחידת מודיעין מיוחדת שתפקח על שיתוף הפעולה הצבאי והטכנולוגי בין רוסיה לסין.

"הכוח והיכולות הגלובליות של סין מהווים אתגר חריף לחברות פתוחות ודמוקרטיות, במיוחד לאור רצונה בסמכותנות ובהתרחבות טריטוריאלית", נכתב בהקשר של סין. "למרות שסין אינה מהווה איום צבאי מיידי על הברית כמו רוסיה, היא מרחיבה את יכולותיה הצבאיות בים התיכון, באוקיאנוס האטלנטי, באוקיאנוס הארקטי, ומעמיקה את שיתוף הפעולה הביטחוני עם רוסיה", נכתב במסמך.

למרות הדו"ח, נאט"ו רואה צורך לשמר את המועצה המשותפת עם רוסיה כאמצעי לדיאלוג מדיני פרודוקטיבי לגבי דו-קיום עם מוסקבה, אך בכוונתה לנהל דיאלוג זה מ"עמדת כוח ואחדות טרנס אטלנטית".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
23/04/2024 06:04

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x