xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

משפט נתניהו מתחיל, השר אוחנה "עוול למחנה כולו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לעמוד היום (ראשון) למשפט. לראשונה בתולדות מדינת ישראל. בתוך כך, הטונים נגד מערכת המשפט עולים וחברי כנסת רבים מהליכוד צפויים ללוות את נתניהו לבית המשפט.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

משפט נתניהו מתחיל. אחרי אינסוף ספקולציות, דיונים, חקירות, ומה לא. יעמוד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו למשפט. לראשונה, ראש ממשלה מכהן עומד למשפט. נתניהו יעמוד למשפט בבית המשפט בירושלים מול שלושה שופטים. רבקה פרידמן – פלדמן, משה בר עם, ועודד שחם. ראש הממשלה נתניהו יעמוד מול כתב אישום של שוחד, מרמה, והפרת אמונים. נתניהו יואשם בתיקי 1000, 2000, ו-4000.

בתוך כך הטונים נגד מערכת המשפט מחריף. אתמול (שבת) אמר השר לביטחון פנים בראיון בחדשות 12: ״העוול הוא לא לנתניהו אלא למחנה הימין כולו. "הם" הבינו שאין דרך אחרת להזיז אותו״.

חבר הכנסת מיקי זוהר אמר גם הוא בראיון לחדשות 12: "השמאל והתקשורת עשו הכל הכל כדי שנתניהו יואשם, מקווה שהמשפט לא מכור״.

בבית המשפט צפויים ללוות את נתניהו השרה מירי רגב, חבר הכנסת שלמה קרעי, השר צחי הנגבי, השר יואב גלנט, והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה וחברי כנסת נוספים. בתוך כך צפויה הפגנת תמיכה בנתניהו מהצד הימני. ״נביא אלפי אוטובוסים״- אמר פעיל ליכוד.

 פרופסור אלן דרשוביץ אמר בגלצ: "משפט נתניהו מעלה סכנה גדולה לדמוקרטיה ולשלטון החוק. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של כל מדינה מודרנית שאדם עומד לדין כי ניסה לזכות בסיקור תקשורתי חיובי".

השופט בדימוס עודד מודריק אמר גם הוא בגלצ: ״התקשורת חרצה את דין ⁦נתניהו. יוצרים תודעה ציבורית נגד הנאשם ומקשים על ביהמ"ש, שרוצה את אמון הציבור".

בראיון ברשת ב׳: אמר השר גלנט: ״יש לי אמון בשופטים ובמערכת המשפט״.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ אמר ברדיו 103: ״‏מערכת המשפט שלנו חולה ורקובה ומי שאשם בכך הוא נתניהו, יש פה צדק פואטי שהוא עכשיו אוכל אותה כתוצאה מאותה מחלה של המערכת".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x