xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

משפחת גולדין לגנץ: "במידה ולא נראה פעולות ממשיות להשבת הדר, נשנה את דרכנו"

משפחת גולדין:במידה ולא נראה פעולות ממשיות להשבת הבנים, נשנה את דרכנו הממלכתית ונפעל בדרכים אחרות כדי שתמלא את חובתך כלפינו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין המוחזק בידי חמאס, וצור גולדין, אחיו התאום של הדר, קיימו אחה״צ פגישה ראשונה עם שר הביטחון בני גנץ.

משפחת גולדין אמרה לאחר הפגישה כי ״הוזמנו על ידי רמטכ"ל ‘צוק איתן’ ושר הביטחון הנוכחי, בני גנץ, לפגישה והתייצבנו למרות תחושה כבדה שהיא מיותרת. אנו מצפים מגנץ, כרמטכ"ל צוק איתן, ששלח את הדר להילחם, שידאג להחזירו הביתה עכשיו. למרות שב-6 השנים שעברו מאז שהדר נחטף למנהרה ונותר בידי חמאס הוא כלל לא פעל בנושא״.

במהלך הפגישה אמרו בני משפחת גולדין לגנץ: ״הבנו שהתנהגותנו הממלכתית ושיתוף הפעולה שלנו עם המערכת לאורך 6 השנים האחרונות התפרשו אצל הנהגת המדינה כאישור שלא לפעול להשבת החיילים משדה הקרב. לכן, אנו מדגישים, כי במידה ולא נראה פעולות ממשיות להשבת הדר, נשנה את דרכנו הממלכתית ונפעל בדרכים אחרות כדי שתמלא את חובתך כרמטכ״ל מלחמת צוק איתן כלפינו״.

במשפחת גולדין ביקשו להדגיש כי אנו נמנעים מלציין שהפגישה התנהלה ברוח טובה מכיוון האווירה אינה רלוונטית כל זמן שהחיילים והאזרחים עדיין בידי חמאס.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x