xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

משפחה סינית מצאה עטלף מת בצנצנת רוטב לאחר שהשתמשה בו לבישול כמעט שלושה חודשים

משפחה בסין נותרה מבועתת לאחר שמצאה עטלף מת בצנצנת רוטב צדפות ששימש לבישול כמעט שלושה חודשים. האם זיהתה את הפגר של החיה כשהיא גורפת את הרוטב בכפית תוך כדי הכנת ארוחת ערב, כך סיפר בנה לתקשורת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ריבה אילוסטרציה צילום Pixabay
ריבה אילוסטרציה צילום Pixabay

משפחה בסין מצאה פגר עטלף מת בצנצנת רוטב צדפות ששימש לבישול כמעט שלושה חודשים. האם זיהתה את הפגר של החיה כשהיא גורפת את הרוטב בכפית תוך כדי הכנת ארוחת ערב, כך סיפר בנה לתקשורת

צילומים מטרידים מראים את העטלף המת מכוסה ברוטב החום הדביק בזמן שהוא הוצא מהמיכל. הפרסום מגיע על רקע הדיווחים כי נגיף הקורונה הגיע לראשונה מהעיר הסינית ווהאן בשנה שעברה, בין היתר הנגיף לכאורה הופץ על ידי עטלפים.

גואו, אב הבית, מהעיר ג'ינאן שבמזרח סין, קנה את צנצנת רוטב הצדפות של שישה קילו, מחברת Haitian, מותג סיני פופולרי המייצר רטבים וטעמים, כך על פי התקשורת המקומית.

האיש אמר כי משפחתו לא יכלה לאכול דבר במשך ימים לאחר שגילתה את החיה המתה שוכבת בתחתית צנצנת הרוטב כמעט שלושה חודשים לאחר הרכישה. "אמא שלי בישלה והיא לא הצליחה לגרוף את רוטב הצדפות בכף" אמר גואו לטלוויזיה הסינית "זה גם הסריח".

גואו נחרד מהגילוי אמר כי חזר לחנות עם צנצנת הרוטב. "לא רצינו לאכול כלום יומיים-שלושה, זרקנו את כל המנות שבישלנו באותו יום". גואו בטוח כי העטלף נכנס לצנצנת לפני שהיצרן מילא אותה ברוטב הבישול במהלך הייצור. "תמיד אני שם את המכסה לאחר השימוש בו" הוא אמר. "אם הוא נכנס לשם מאוחר יותר, העטלף לא יכול היה לשחות לתחתית הצנצנת, הרוטב כל כך דביק".

דובר מטעם המזון Foshan Haitian Flavouring & Food הכחיש את טענת הלקוח ואמר כי מוצריהם עוברים "שכבות סינון ובדיקות" לפני שנמכרים. "זה בלתי אפשרי" אמר איש החברה לעיתונאים. "עבור מוצר שמזוקק באופן קבוע, לא היה נשאר עטלף שלם אם הוא נכנס מהמפעל שלנו".

חברת המזון מסרה כי היא מוכנה לקחת אחריות מלאה רק אם גואו יכול לספק 'ראיות קונקרטיות' ולהוכיח כי העטלף היה בצנצנת הרוטב לפני הרכישה. המשפחה מתכננת לקבל בדיקה של צנצנת הרוטב מצד שלישי. "לעטלפים יש יותר מדי וירוסים, המשפחה שלי אכלה את רוטב הצדפות במשך שלושה – ארבעה חודשים". אמר גואו, "אני דורש מהחברה לקחת את כל משפחתי לבית החולים לבדיקה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x