xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

משלבים כוחות להתמודד עם ההשלכות של הנגיף

משרד החוץ והתאחדות התעשיינים משלבים כוחות במטרה לחזק את התעשייה הישראלית בעקבות נזקי הקורונה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המפגש הוירטואלי
המפגש הוירטואלי

אגף כלכלה במשרד החוץ ארח אתמול את הנשיא החדש של התאחדות התעשיינים ד״ר רון תומר למפגש וירטואלי עם שגרירי ישראל באפריקה, באמריקה לטינית והקריביים, במטרה למצוא דרכים להקל על חברות ישראליות להיכנס לשווקים חדשים בהן משבר הקורונה מייצר הזדמנויות חדשות.

מאז פרוץ המגיפה, נציגויות ישראל מוצפות בפניות חוצות סקטורים להכיר יכולות וטכנולוגיות ישראליות בענפי הבריאות, טכנולוגיות הפעלה מרחוק, בטחון מזון וניהול משק מים, סייבר וHLS, תעופה, מעברי גבול ועוד. הפונים מבקשים להסתייע בידע הישראלי בהתמודדות של מדינות עם אתגרי המשבר ולאפשר לשווקים המקומיים לפעול בצל הקורונה.

נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, עמד על היכולות של התעשייה הישראלית, מוקדי העניין שלה, בחיפוש אחר שווקים חדשים כחלק מהליך השיקום. תומר הדגיש את חשיבות נציגויות משרד החוץ בכלל ובימים אלו בפרט, הן בשל היכולת לאתר חומרי גלם ומוצרים עבור התעשייה והן בשל היכולת לזהות צרכים במדינות השירות להם ניתן להתאים פתרון ישראלי.

הנגישות של הדיפלומטים למקבלי החלטות הוכיחה עצמה במשבר הקורונה בו נציגויות משרד החוץ ביבשות שונות מילאו תפקיד קריטי באיתור, שחרור ושינוע תרופות, מוצרי מיגון ומכונות הנשמה חיוניים. סמנכ"ל כלכלה במשרד החוץ, יעל רביע-צדוק אמרה כי "שגרירי ישראל בעולם נהנים מנגישות למקבלי החלטות ומנהיגות עסקית, הם מזהים הזדמנויות ותפקידנו לחבר אותם ליכולות ישראליות. ישראל היא מותג בינלאומי ודווקא סביב התמודדות מדינות עם המשבר, נוצרות הזדמנויות חדשות. שיתוף הפעולה עם התאחדות התעשיינים מסייע לנו לחזק את המשק ולקדם מעורבות חברות ישראליות בפרויקטים בינ"ל, לייצר חיבורים עסקיים ולהגדיל את היצוא מישראל."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x