xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

משטרת בריטניה עצרה ילד בן 12 לאחר ששלח תמונות גזעניות לשחקן כדורגל

אוהד קבוצת הכדורגל אסטון וילה בן -12 נעצר בגין התנהגות גזענית נגד השחקן שחום העור ווילפריד זאהה, של קבוצת קריסטל פאלאס באינסטגרם בכך שקרא לו 'ח** שחור' ושלח לו תמונות של ארגון ימני קיצוני 'קו קלוקס קלאן' לקראת המשחק אתמול בין הקבוצות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ווילפריד זאהה מתוך טוויטר
ווילפריד זאהה מתוך טוויטר

שחקן הכדורגל ווילפריד זאהה של קבוצת קריסטל פאלאס כתב בחשבון האינסטגרם שלו למיליון עוקביו, "התעוררתי לזה הבוקר". וצירף מספר תמונות גזעניות שקיבל מילד בן 12, עם צירוף מילים מבחילות.

בשתי הודעות נאמר לזאהה. "עדיף שלא תבקיע מחר אתה שחור ***" בהמשך נכתב "או ​​שאני אבוא לבית שלך לבוש כרוח רפאים."

הצילום הגזעני שנשלח

משטרת ווסט מידלנדס אישרה כי ילד בן 12 מסוליהול נעצר במסגרת חקירתם. מטעם מנהלת ליגת העל הבריטית נמסר כי הם בוחנים את האירוע כחלק ממערכת אנטי גזענות של המנהלת

לאחר מעצרו של הילד, פרסמה מנהלת הליגה גינוי חריף: "לקראת המשחק של היום, המילים הללו היו מחליאים ומתועבים. שחקנים ממשיכים להיות היעד להתעללות בלתי פוסקת ברשת, בעוד אנו שמחים על כך שהעבריין נעצר, העובדה שילד בן 12 שולח חומר כזה מטריד מאוד, אירועים כמו זה רק מחזקים את המקרה להסדרה הדוקה יותר של חברות רשתות חברתיות, אנו קוראים לרשויות להאיץ את הליך השלמת הפיקוח המתוכנן ברשתות החברתיות."

המילים הגזעניות שנשלחו

קבוצת קריסטל פאלאס בה משחק השחקן, פרסמה הודעת תמיכה בשחקן. "זו ביזיון מוחלט ולא אמור להתרחש, אנו עומדים לצידך, וילף, וכל מי שסובל מהתעללות כה מחרידה."

קבוצת הכדורגל אסטון וילה אותה לכאורה אוהד הילד, הגיבה בהודעת תמיכה בשחקן: "אנו מצטערים על ההודעות הגזעניות המגעילות שנשלחו אל השחקן, אנו מגנים את כל צורות האפליה הגזענית ותומכים בקבוצה שלכם, אנו עובדים עם המשטרה בחקירת העניין החמור ביותר הזה וכאשר יתגלה האשם, הוא יורחק לכל החיים."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x