xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

משבר הקורונה: כלכלת יפן שקעה במיתון כלכלי ברבעון הראשון

כלכלות העולם צפויות להיפגע קשות מהשלכותיו של נגיף קורונה. השבוע הודיעה יפן כי היא נכנסה למיתון ברבעון הראשון של השנה, אך ברבעון השני המיתון ירד עוד ויגיע לעשרות אחוזים. כך צופים מומחים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

כלכלת יפן נכנסת למיתון בעקבות משבר הקורונה. נזכיר כי נגיף הקורונה פגע רבות בכלכלה העולמית ומדינות רבות נפגעו בצורה קשה. רק בשבוע שעבר דווח כי רבע משוק העבודה האמריקאי דורש אבטלה. מצבה של יפן טוב יותר ממדינות רבות. כלכלת ארצות הברית התכווצה ב-4.8 ברבעון הראשון וכלכלת סין ב-9.8. אך ברבעון הנוכחי המספרים צפויים להעלות ולהגיע לעשרות אחוזים ולמכה כלכלית עצומה.

ביפן דווח עד כה על 16,340 מקרים מאומתים של הנגיף ו-756 נפטרים כתוצאה מהנגיף, מספר לא גבוה בעקבות הסגר שכולל סגירת בתי ספר, מסעדות, ובתי עבודה, מה שכאמור, פוגע בכלכלה קשות.

יפן נכנסת למיתון לראשונה מאז שנת 2015. יפן, חשוב לציין היא הכלכלה השלישית בגודלה בעולם וברבעון הראשון של שנת 2020 התכווצה כלכלתה של יפן ב-3.4 אחוזים. כל זה, בעקבות ניסיון ההתגוננות מנגיף קורונה.

יפן התגוננה מפני נגיף קורונה כבר בהתחלה, כשהנגיף החמקמק היה רק במזרח. בעקבות כך, כבר רואים מיתון בכלכלת יפן, יחסית בהתחלה. המיתון צפוי לעלות ברבעון השני בעקבות התפשטות הנגיף לכל העולם בכלל, וביפן בפרט.

אחת הסיבות למיתון הכלכלי בין היתר היא הירידה בייצוא. כלכלת יפן תלויה רבות בייצוא ובעקבות הירידה בייצוא שנגרם עקב הורדת ההוצאות של משקי הבית ושל חברות.

הירידה בתמ"ג נמוכה מששיערו מומחים וכי הם צפו ירידה של ארבעה וחצי אחוזים. הסיבה לכך היא שבתחילת הרבעון, עוד לפני התפשטות המחלה, הכל התנהל כרגיל. אך מומחים צופים כי הירידה בתמ"ג תרד עוד ברבעון השני. עתה, מנסים היפנים כמו שאר מדינות העולם לשחרר את ההגבלות ומקווים שהדבר יוביל לירידה פחות חדה בתמ"ג.

מהלכי ההתגוננות מפני נגיף קורונה צפויים לעלות לכלכלה העולמית 8.8 טירליון דולר. כך דווח ב-BBC.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x