xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מרוקו: כ-6 אחוזים מנפטרי הקורונה נמנים על חברי הקהילה היהודית

הקורונה ברוב רחבי העולם בדעיכה מה שמאפשר לקהילות היהודיות לסכם את השפעתם על הקהילה היהודית. במרוקו נפטרו שלוש עשרה יהודי הנמנים על בני הקהילה היהודית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מרוקו אילוסטרציה (צילום Pixabay)
מרוקו אילוסטרציה (צילום Pixabay)

במרוקו נספו כמאתיים וחמישים איש מהמגיפה, כשלוש עשרה מהם נמנים על בני הקהילה היהודית. המספר גבוה ביותר יחסית לקהילה המונה בסך הכל כאלפיים איש, לעומת האוכלוסיה הכללית המונה כ-35 מילון תושבים.

הקורונה ברוב רחבי העולם בדעיכה מה שמאפשר לקהילות היהודיות לסכם את השפעתם על הקהילה היהודית.

במרוקו נספו כמאתיים וחמישים איש מהמגיפה, כשלוש עשרה מהם נמנים על בני הקהילה היהודית, מספר גבוה ביותר יחסית לקהילה היהודית שהיא בסך הכל כאלפיים איש, לעומת האוכלוסיה הכללית המונה כ-35 מילון תושבים.

"המכות נפלו עלינו אחת אחרי השנייה. היו ימים שכמעט כל יום יש פה הלוויה של מישהו מקהילה שנפטר מקורונה. אנחנו גם ככה קהילה קטנה מאוד", אמר חבר הקהילה היהודית.

ההערכות בקרב הקהילה היא שההדבקה ההמונית הייתה במסיבת פורים גדולה שבה השתתפו מאות מהם, שנכחו כמה ימים לפני כן בחתונה בה נכח חולה קורונה.

נשיא הקהילה היהודית במרוקו, סרג' ברדוגו, אמר כי "המלך ואנשיו עזרו לנו מאוד במתן טיפול רפואי הולם ובכל מה שהיינו צריכים. אנחנו מודים למלך מאוד ומתפללים שמגיפת הקורונה תיפסק לגמרי".

האבידה הקשה ביותר לקהילה היהודית במרוקו היתה פטירתו של הרב שלום איידלמן שהיה ממנהיגיה של יהדות מרוקו שפעל במשך עשרות בשנים למען יהודי המדינה, ומצודתו פרושה הייתה על פני כל ערי מרוקו.

בכולל שייסד, הוכשרו רוב הרבנים והשוחטים יוצאי מרוקו – כשהמפורסם שבהם, הוא הרב עמאר. הרב איידלמן חלה בנגיף הקורונה, ובחג הפסח הלך לעולמו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x