xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מפתח לא יוצא ומסתובב בדלת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מנעולנות // freepik
מנעולנות // freepik

תקלות מרכזיות בדלת כניסה
אנשים רבים פונים אליי בשאלה שהם מעוניינים להחליף מנעול טוב בדירה שלהם בעקבות סיבות שונות, חלק מהלקוחות מספרים שהמפתח תפוס בדלת ומסרב לצאת או שהמפתח אינו מתפקד. לפחות שליש ויותר מהתרחישים הבעיה לא קשורה לצילינדר ולמעשה מתייחסת לתקלות שונות בדלת כגון: מנגנון תקול, כיון דלת, התקנה לא ראויה של המנעול.


מנגנון ישן–
לאחר תקופת מה מנגנון הדלת יש לו שימוש רב וכנראה אינו מתפקד כמו פעם, המנגנון התעייף ובתוכו חסר לו שמן על מנת להסתובב בצורה חלקה וכביכול הנעילה הפכה קשה יותר ויותר עם הזמן, מיותר להגיד כשהתקלה בעייתית כתוצאה מכך אחד המוטות תקוע ואינו עובד או לשונית שאינה מגיבה לפתיחת הידית בציר המנגנון, כתוצאה מזה אנו המנעולנים נאלצים לפתוח את הדלת בתצורה לא קלה.

כיון צירים–
לדלת ביתנו יש משקל רב, עם הזמן הצירים משנים מעט איזון, במצב זה המפתח לא עובד ויש לאזן את הצירים מההתחלה על מנת שהמוטות יעברו טוב בפתחים שלהם כשהם ממוקמים במקביל למשקוף הדלת, מספיק ס"מ אחד ירידה כלפי פנים והמוטות לא נכנסים בצורה תקינה ולא יתאפשר לפתוח או לנעול את הדלת באופן חלק או שבכלל לא יהיה ניתן לפתוח את הדלת כלל, במצב זה אנחנו דואגים לאזן את הדלת על מנת שהבריחים יכנסו בצורה חלקה.

התקנה לא תקינה של מנעול אחר
אנחנו בירושלים והסביבה מייעצים ללקוח איך להוזיל עלויות אפילו בטלפון אך לפעמים כאמור מומלץ להזמין איש מקצוע איכותי שיעשה את העבודה עבורכם בשטח, אם מנעול שאינו מותקן כראוי עלול לעשות בעיות שונות בדלת כגון: המפתח לא יוצא מהדלת, מפתח לא נע בדלת ועוד, קבלתי לא מעט שיחות מלקוחות מירושלים שניסו להתקין מנעול לבדם מתוצאה שניסו לבדם עשו נזק לאחר שהסירו את החלקים של מנעול הדלת ובריחים יצאו מהחורים, בתרחיש זה מעבר להתקנת המנעול הם נאלצו גם לשלם עבור תיקון דלת הבית ממנעולן בירושלים, הרכבת צילינדר בהידוק לא במקום הייעודי של גלגל מנגנון השיניים תופסות את צוואר המפתח ולא ניתן לחלץ אותו וככל הנראה גם לא לסובבו.

פרטים נוספים:
לבעיה בדלת קיימות אין ספור סיבות, את הבעיה כדאי לאתר בבית הלקוח ולתקן אותה בשיטה טובה ואמינה, חברתנו זמינה עבורכם 24 שעות 7 ימים בשבוע לתת עבורכם מענה אנושי ומקצועי בבית הלקוח בפרק זמן קצר של 15-20 דקות, לכל בעיה צרו קשר עם מנעולן 24/7.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x