xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מערכת החינוך חוגגת את יום איחוד ירושלים ומצדיעה לה לרגל 53 שנות איחודה

שר החינוך, אלוף במיל', יואב גלנט: "על כל ילד וילדה להכיר את משמעותה, ייחודיותה וחשיבותה של ירושלים."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

מערכת החינוך חוגגת את יום ירושלים ה- 53', ולרגל האירוע יתקיימו שורה של פעילויות לציון היום. שר החינוך, יואב גלנט, ישתתף באירוע מרכזי שיתקיים לרגל היום ברחבת הכותל המערבי, מחר בשעה: 11:00. האירוע יועבר בשידור חי במסגרת אולפני השידורים הלאומיים.

שר החינוך, יואב גלנט: "סיפורה של ירושלים הוא סיפור המבטא את עוצמת העם היהודי, אשר לאחר אלפיים שנות גלות, מאבקים ומלחמות הצליח לשוב לארץ ישראל, להקים לו בית לאומי, לבנות לו כוח מגן – צה"ל, ולשוב אל בירתו הנצחית – ירושלים המאוחדת. זהו סיפור של ניצחון ושל תקווה ועל כל ילד וילדה בישראל להכיר אותו ואת משמעותה, ייחודיותה וחשיבותה של ירושלים".

לצד זאת, כאמור, יתקיימו שורה של פעילויות חינוכיות ערכיות, בהן: המרוץ הווירטואלי הראשון בירושלים – מרוץ חידות מקוון להעמקת הקשר וההיכרות של תלמידי מערכת החינוך עם העיר ירושלים. במסגרת 'המרוץ' התלמידים יעברו בין תחנות שונות בעיר, יפגשו דמויות היסטוריות מהעבר הרחוק או הקרוב ויצברו נקודות בדרך לקו הסיום.

טקסים המוניים במסגרות מקוונות לצד טקסים אינטימיים במסגרת הבית ספרית – בין שלל הטקסים יערך, זו השנה התשיעית, טקס הנעילה ליום הזיכרון ליהודי אתיופיה שנספו בדרכם לארץ ישראל. הטקס יערך בהובלת הנוער העובד והלומד וישודר בערוצי הדיגיטל של המשרד, בערוץ היוטיוב של הנוער העובד והלומד, וכן בערוץ הישראלי-אתיופי IETV 140.

לוח תכניות ייעודי במערכת השידורים הלאומית של משרד החינוך – במהלך כל השבוע יוקרנו, בין השאר, תכניות 'טיולים' בהגשת מורי של"ח אשר יחשפו את התלמידים לסודותיה של העיר ויעמיקו את היכרותם עם אתריה ההיסטוריים ובניהם: גבעת התחמושת, שער יפו, ארמון הנציב, הרובע היהודי, בית המשפט העליון, שכונת נחלאות, בריכת הסולטן, מנורת הכנסת, הר הצופים והכותל.

אירוע 'מביאים את ירושלים לכיתה' – משרד החינוך והקרן למורשת הכותל המערבי יקיימו טקס חגיגי שיועבר בשידור חי, במערכת השידורים הלאומית, היישר מרחבת הכותל המערבי במטרה להביא את ירושלים אל תוך כיתות הלימוד. במסגרת האירוע, שמותאם לתלמידי היסודי, יתארחו אישי ציבור שיברכו את הילדים, אמנים שיופיעו וישירו ושחקנים שיציגו את המקומות המיוחדים והנסתרים ברחבת הכותל המערבי – מעל ומתחת לפני השטח.

בנוסף, פותחו והופצו בהובלת מנהל חברה ונוער, עשרות מערכי שיעור ייעודיים, מותאמי גיל, הכוללת תכנים, פעילויות, קישורים ללמידה חברתית מרחוק, הצעות ללמידה בלתי פורמלית ומתווים לקיום לטקסים כיתתיים ובית ספריים.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "ביום חגה של העיר ירושלים נחשפים התלמידים לחשיבותה של ירושלים ולמקומה, הערכי והשורשי, בעבר, בהווה ובעתיד. אנו רוצים שתלמידי ישראל יכירו את מורשתה ואת סיפורה של ירושלים, ואת מרכזיותה לאורך כל הדורות."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x