xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"מערכות הבריאות בעולם על סף שבירה": התחזית המדאיגה של יו"ר הבריאות העולמי

מזכ"ל ארגון הבריאות העולמי הביע חשש מקריסה אפשרית של מערכות הבריאות באירופה ובאמריקה; מושל קליפורניה הודיע על עצירת פתיחת המשק בשל העלייה המדאיגה בחולי קורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

טדרוס אדהאנום, מזכ"ל ארגון הבריאות העולמי, מודה כי התפרצויות הקורונה ברחבי אירופה ואמריקה מדאיגות "במיוחד" ומתחילות לשחוק את מערכות הבריאות, וקרובות לנקודת שבירה.

לדבריו, הארגון אמנם "ממשיך לקבל חדשות מעודדות לגבי החיסונים", אך זה עדיין לא הזמן לשאננות, הוא אמר כי "זה נגיף מסוכן שיכול לתקוף כל מערכת בגוף, והמדינות שנותנות לנגיף להשתולל משחקות עם אש".

מדינות רבות בעולם, ביניהן בריטניה, צרפת וגרמניה נקטו לאחרונה בצעדים להגבלת התפשטות הנגיף, כולל סגירת עסקים לא חיוניים וקריאה להישארות בבית ככל האפשר. גם מושל קליפורניה הודיע על עצירת פתיחת המשק.

הוא הודיע כי הם "שמים ברקס" להמשך תהליך הפתיחה מחדש על, זאת רקע העלייה בתחלואה. כמעט כל המחוזות במדינה, המייצגים 94% מאוכלוסיית קליפורניה, יוחזרו לשלב הקודם באסטרטגיית הפתיחה מחדש בשל שיעורי ההדבקות במדינה.

בצרפת, ברים ומסעדות ישארו סגורים לפחות עד ינואר. המשלה הורתה על סגירת עסקים לא חיוניים כבר בסוף אוקטובר לאחר שמספר הנדבקים היומי זינק, והכוונה הייתה לפתוח מחדש ב-1 בדצמבר אם התנאים הבריאותיים יאפשרו זאת.

אך ראש הממשלה ז'אן קסטקס הבהיר כי תאריך היעד הזה לא חל על מסעדות ובארים, כך לפי דובר הממשלה שהתראיין לערוץ הטלוויזיה France 2.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x