xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

׳מעלות חלחול׳- ישוב חדש מתוכנן כדי למנוע את תוכנית טראמפ

השטח המיועד להקמת הישוב החדש, נמצא במקום בו יש את הנתק הכי גדול לפי תוכנית המאה. הקמת היישוב תיצור רצף התיישבותי בין גוש עציון לקריית ארבע ותמנע כל ניסיון למסור מרחבים אלו לידי הפלסטינים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

דורשים מהממשלה: הקמת יישוב בין קרית ארבע לגוש עציון. חברי גרעין "מעלות חלחול' הכשירו את עצמם במשך השנה האחרונה לעלייה לקרקע חדשה צפונית לחברון. עשרות משפחות הגרעין מאמינות כי קביעת עובדות בשטח תסייע למאבק בתוכנית טראמפ.

ביום שישי האחרון התקיים סיור מקדים בשטח בין קרית ארבע לגוש עציון על מנת להיערך לעלייה מסיבית של עשרות משפחות לקרקע. 30 משפחות הגרעין ועוד כ-100 בני נוער הגיעו מכל רחבי הארץ בכדי להכיר את המקום ולהיערך לקראת הקמת יישוב חדש בעוד זמן קצר ובסיוע תומכים רבים. בגרעין סבורים כי "דווקא כעת כאשר ישנם כאלה המנסים לחלק את יהודה ושומרון ולהחיל ריבונות על חלקים מצומצמים מהשטחים, דווקא עכשיו צריך לצאת אל המרחב לקרוא לממשלה ולעורר את עם ישראל לחזור לדרך הציונות של הקמת יישובים חדשים".

גרעין 'מעלות חלחול' מקיים שיתוף פעולה עם תנועת נחלה במטרה להעצים את דרישתם לעצירת תוכנית טראמפ ולהוריד אותה לחלוטין מסדר היום. "רכס 'מעלות חלחול‘, הינו שטח אסטרטגי בגובה של 1013 מטר מעל פני הים והוא נמצא על ציר 60 בין כרמי צור לקרית ארבע ונוכחות יהודית במקום היא בעלת נכס חשוב לביטחון" אומרים בגרעין.

ביום שלישי בשבוע הבא, יגיעו רבים לרכס מעלות חלחול על מנת לערוך עצרת המונים גדולה בדרישה 'לא לתוכנית טראמפ' ו'להקמת יישוב חדש במקום'.

"כשרוחות תוכנית המאה מנשבות ומפת החנק של הריבונות מונחת על השולחן," אומרים המארגנים, "הצורך בהקמת יישוב חדש ביהודה ושומרון גובר ומתעצם. אנו מוכרחים לעלות קומה ולהכריז שנמשיך ונתיישב בכל המרחבים. 'מעלות חלחול', השטח המיועד להקמת הישוב החדש, נמצא במקום בו יש את הנתק הכי גדול לפי תוכנית המאה."

"הקמת יישוב במקום זה תיצור רצף התיישבותי בין גוש עציון לקרית ארבע ותמנע כל ניסיון למסור חלילה מרחבים אלו לידי זרים."

ישראל ולאה מימון ממשפחות הגרעין מספרים כי "הרגשנו התעוררות מאוד גדולה של ציבור רחב שמחובר לארץ ישראל ובוער על התיישבות בכל חלק מיהודה ושומרון. ראינו איך זה נוגע בכל אחד במקום הכי טבעי ופשוט, ועד כמה זה חשוב לשמור על האש הזאת למען הדור הבא של ההתיישבות היהודית."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x