xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מסתמנת פשרה בין הליכוד לכחול לבן: תקציב חד-שנתי עם תכנון ארוך טווח לקורונה

נתניהו וגנץ ייפגשו כדי לדון במתווה להעברת תקציב חד-שנתית. על פי ההסכם המסתמן, בתקציב יוחרגו הנושאים הבוערים בעניין נפגעי הקורונה, והם יתכוננו לטווח הארוך
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש הממשלה נתניהו וראש הממשלה החליפי גנץ ייפגשו אחה"צ כדי לדון במתווה להעברת תקציב חד-שנתית. על פי ההסכם המסתמן, בתקציב יוחרגו הנושאים הבוערים בעניין נפגעי הקורונה, והם יתכוננו לטווח הארוך.

שני הצדדים הבינו כי הליכה לבחירות אינה ריאלית, והגיעו להסכמות. כך פרסם יהודה שליזנגר באתר "ישראל היום"

מסתמנת פשרה בסוגיית העברת התקציב, שנמצאת במחלוקת בין הליכוד וכחול לבן ואף איימה על שלמות הקואליציה. ביומיים האחרונים ישנה הידברות בין המפלגות והפשרה המסתמנת היא שהתקציב שיועבר יהיה תקציב חד-שנתי, ובסוגיות הבוערות הקשורות לנפגעי הקורונה, כמו פיצויים לעסקים, סיוע למובטלים, תכניות עבודה וכדומה יתוכננו לטווח ארוך יותר. ב-16:30 תיערך פגישה בין נתניהו וגנץ בנושא.

בהסכם הקואליציוני נקבע כי הממשלה תעביר תקציב דו-שנתי, אך גורמי המקצוע הכוללים את ראש אגף התקציבים באוצר, החשב הכללי והנגיד, סבורים כי בתקופה הנוכחית, עם משבר כלכלי עולמי וחוסר ודאות כלכלית, נכון יותר להביא לאישור תקציב חד-שנתי. נתניהו תומך בעמדתם, אלא שאנשי כחול לבן חשדו כי נתניהו ינצל את המחלוקת ואי היכולת להעביר תקציב כדי לצאת לבחירות נוספות, ולסכל את האפשרות שגנץ יכהן כראש ממשלה בפועל.

עם התגברות הגל השני ישנה הבנה בשני הצדדים כי אין שום אפשרות ללכת לבחירות, ועל כן בימים האחרונים יושבים גורמים משני הצדדים כדי להגיע לידי הסכמה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x