xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מספר הנדבקים בקורונה ממשיך לעלות

מספר הנדבקים הגיע שוב למעל 100 חולים, ומתחילת השבוע נוספו כ-900 חולים. שר הבריאות אדלשטיין: ״מי שלא חובש מסיכה, נחשב כמי שנוסע במהירות מופרזת״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

התפשטות נגיף הקורונה בישראל ממשיכה לטפס והיום (ג') מספר החולים עומד על 2722 עלייה של 101 חולים.

עוד 21 בני אדם החלימו מהנגיף מאתמול. בשבוע האחרון עלה מספר החולים ב900 חולים בשבוע אחד בלבד. מחצות נפטר עוד בן אדם אחד ונוסף עוד מונשם.

קצב העלייה של התפשטות הנגיף מדאיג את ישראל, וקצב ההחלפה עומד על שיאים של כחודשיים. ראש הממשלה נתניהו הודיע אתמול (שני) כי ההקלות ידחו, וכי הוא שם ״הנדברקס״, ועוצר את ההקלות בעקבות העלייה החדה במספר החולים.

שר הבריאות אדלשטיין אמר היום בסיור שערך בבית החולים סורוקה: "העלייה בתחלואה הופכת להיות אירוע דרמטי! אנחנו מתקדמים בקצב טיסה ליותר מ- 200 חולים ביממה. זהו שינוי כיוון. אחרי שהיינו ברגיעה מסויימת, הזלזול בהנחיות הביא לעלייה הזאת. מי שהולך בלי מסיכה כמוהו כמי שנהג במהירות של 160 קמ"ש."

בסקר של משרד הבריאות שהתפרסם אתמול (שני) עולה כי 80% מכלל הציבור תומכים בהגברת האכיפה על עטיית מסכות, שמירת מרחק, והייגינה. את הסקר הציג שר הבריאות יולי אדלשטיין במסיבת עיתונאים.

בשלושת הימים האחרונים התגלו 81 חולים חדשים בתל-אביב, 30 מקרים חיוביים בירושלים ו-25 מקרים בבני-ברק. אלה שלושת הערים שבהן התגלו הכי הרבה מקרים בימים אלו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
16 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
16
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x