xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מנכ״ל אל על בפניה לראש הממשלה."החברה תקרוס"

חברת התעופה 'אל על' נכנסה לקשיים כלכליים קשים בעקבות משבר הקורונה, מנכ״ל אל על פנה במכתב לראש הממשלה: "דרישות האוצר יובילו לפירוק החברה ולפיטור 10000 עובדים של החברה".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הבוקר (ד’) פנה מנכ"ל אל על גונן אוסישקין, אל ראש הממשלה במכתב בהול בעקבות המצב הקשה אליו נקלעה החברה בשל משבר הקורונה. במכתב כתב המנכ"ל כי דרישות האוצר יובילו לפירוק החברה ולפיטור 10000 עובדים של החברה. כזכור, מוקדם יותר, ביקשה אל על הלוואה בערבות המדינה בסך 400 מיליון.

אל על נכנסה לקשיים כלכליים קשים בעקבות משבר הקורונה, לאחר ביטול הטיסות בזמן האחרון עקב התפרצות נגיף הקורונה, נעמד החוב של אל על כלפיי רוכשי כרטיסי הטיסה ביותר ממיליארד שקלים.

עוד הוסיף המנכ"ל במכתב שכתב כי לפירוק החברה תהיה משמעויות אסטרטגיות בעבור המדינה. במכתב כתב אוסישקין: "ההחלטה על פירוק אל על משמעותה אובדן העצמאות התעופתית של מדינת ישראל" במכתב הוא מזהיר כי: "ישראל תהפוך לאי במצור ולמדינה הנתונה לסחטנות של חברות זרות, או מדינות זרות שהאינטרס שלהן לא עולה בקנה אחד עם זה של מדינת ישראל".

לאחר בקשתה של אל על לערבות, באוצר דורשים מחברת אל על התייעלויות שונות. במכתב כתב אוסישקין כי לאל על אין יכולת לעמוד בדרישות וכי אינן ישימות. כעת הוא מבקש מראש הממשלה עזרה, ומעביר את הכדור למגרשו של נתניהו. "המלצות האוצר מייצרות מצג שווא של הצלת אל על, כאשר בפועל מדובר בחתימה על תעודת הפטירה של אל על", כתב.

במכתב הוא מזהיר כי ללא עזרה דחופה של נתניהו אל על תחדל מלהתקיים ו-10000 בתי אב יאבדו את מקום עבודתם. "זו העת להחלטה דחופה של המדינה. ביטחון תעופתי הוא חלק מהביטחון הלאומי. אל על קמה ונוצרה עם המדינה, היא הייתה שותפה למפעלי העלייה, למשימות מדיניות, למבצעים. בעתות משבר וברגעי שמחה אל על הייתה שם והגישה סיוע לכל ישראלי הזקוק לעזרה. זו העת שהמדינה תהיה כאן עבורנו, כל החלטה אחרת תהיה בכייה לדורות במשמרת שלך".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x