xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי והשחקן שון פן נצפו מטיילים על החוף בהוואי עם אביב נבו הישראלי

לאחר כמה חודשים בהם מנכ"ל טוויטר נאלץ להתמודד עם האשמות על צנזורה בשימוע אצל הסנאט, נראה המנכ"ל מטייל עם חברים בחוף הים בהוואי, עם הישראלי ויבי נבו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חוף ים אילוסטרציה: צילום Pixabay
חוף ים אילוסטרציה: צילום Pixabay

ג'ק דורסי מנכ״ל טוויטר נהנה לטייל על החוף בהוואי עם השחקן שון פן, פן הוא שחקן ובמאי קולנוע אמריקאי שהסתובב להנאתו ללא חולצה ביום שלישי, ונהנה מהפסקה עם חברים אחרי כמה חודשים מתישים כמנכ"ל הטכנולוגיה. אל שניהם הצטרף, אביב נבו הוא איש עסקים ישראלי, המשקיע בחברות טכנולוגיה, תקשורת ובידור.

בנוסף לשנה הסוערת של דורסי בנושא הכלכלי, הוא חטף ממחוקקים רפובליקנים בחודש שעבר האשמות כי החברה מבצעת צנזורה סלקטיבית נגד השמרנים. "מי לעזאזל בחר אותך והפקיד אותך על מה שמותר לתקשורת לדווח?" שאל הסנאטור טד קרוז את דורסי במהלך דיון בקונגרס.

עקב לחץ ציבורי כבד, טוויטר ביטלה את ההקפאה על החשבון של הניו יורק פוסט לאחר שהעיתון פרסם מאמרים על בנו של הנשיא ג'ו ביידן.

דורסי, 43, נראה נינוח כשהוא בילה את היום עם השחקן, בן 60, ועם איל ההון הסיכון הישראלי ויוי נבו, בן 59.

בתמונות שפורסמו באופן בלעדי על ידי DailyMail ניתן לראות את כל שלושת הגברים מטיילים לאורך החולות במכנסיים קצרים. דורסי בחר לשמור על חולצתו בזמן שפן ונבו הלכו ללא חולצה. הצופים בחוף אמרו כי כל שלושת הגברים הגיעו אחרי הצהריים ביום שלישי, ועזבו יחד כעבור כמה שעות.

דורסי הוא לא איל ההון היחיד שנהנה בהוואי. מארק צוקרברג ואשתו פריסילה צ'אן רכשו נכס של כ-700 דונם תמורת 200 מיליון דולר בהוואי בשנת 2014.

מנכ"ל פייסבוק נראה לעיתים קרובות גולש ונהנה מטיולים בחוף הים. בחודש יולי הוא צולם עם פנים מכוסות לגמרי בקרם שמש לבן, כשהתיעוד הופך במהירות לוויראלי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x