xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מנכ"ל האיחוד הלאומי ל-DFN: "אני לא מבין חרדים ודתיים שנמצאים בליכוד"; יו"ר המטה החרדי בליכוד: "האיחוד הלאומי לא צריך להתערב בדברים שהם לא העסק שלו"

מנכ"ל האיחוד הלאומי, יהודה ולד: "מי ידאג לישיבות? מירי רגב או סמוטריץ, מי ישמור על השבת והגיור? צחי הנגבי? אני לא מבין את החרדים והדתיים שנמצאים בליכוד"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קמפיין בחירות של הליכוד הקורא לדתיים להצביע מחל
קמפיין בחירות של הליכוד הקורא לדתיים להצביע מחל

מנכ"ל האיחוד הלאומי תוקף את החרדים והדתיים שמתפקדים ומצביעים לליכוד, ואומר לחדשות DFN: "אנשים עם אינטרסים גוררים את הציונות הדתית לליכוד"

מנכ"ל האיחוד הלאומי מגיב בביקורת קשה על הקבוצות החדשות של הציונות בליכוד, "אנשים עם אינטרסים גוררים את הציונות הדתית עם אשליות".

ולד אומר על כך שחרדים ודתיים מתפקדים לליכוד, "מי ידאג לישיבות? מירי רגב או סמוטריץ, מי ישמור על השבת והגיור? צחי הנגבי? אני לא מבין את החרדים והדתיים שנמצאים בליכוד, בזמן שלטון לפיד החרדים רעבו ללחם, אף אחד בליכוד לא עזר להם, עכשיו הדתיים בחוץ ואף אחד בליכוד לא עוזר לנו, דתיים צריכים להיות במפלגה דתית, לא נספחים בליכוד."

ולד הוסיף "התקציבים במדרשות באולפנות ובישיבות – לא מעניינות אף חבר כנסת מהליכוד. אני לא חושב שעוד כמה מתפקדים דתיים יצליחו לגרום לליכוד להיאבק על שמירת השבת."

ולד מסכם כי "בסוף המפלגה היחידה שתדאג לציונות הדתית – היא מפלגה ציונית דתית. אנחנו באיחוד הלאומי מתפללים שנצליח להקים מפלגה חדשה שתקבע על ידי התפקדות."

יו"ר המטה החרדי בליכוד, יעקב וידר, הגיב לדברים: "שהאיחוד הלאומי יתעסק בבעיות שלו בבית, שלא יתערב בדברים שהם לא העסק שלו"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x