xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מנהיג כת ברוסיה שטען כי הוא גלגולו של ישו: נעצר על ידי כוחות מיוחדים בסיביר

כוחות מיוחדים רוסיים ערכו היום (שלישי) מבצע מיוחד, ופשטו על ביתו של שוטר תנועה לשעבר שהנהיג כת בסיביר בטענה שהוא ישו המשיח
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מסוק רוסי אילוסטרציה: צילום Pixabay
מסוק רוסי אילוסטרציה: צילום Pixabay

סרגיי טורופ – המכונה ויסאריון – ועוזרו הקרוב ביותר ואדים רדקין, מוזיקאי רוק לשעבר, נעצרו על פי הדיווחים ברוסיה והוטסו משם תחת שמירה כבדה של כוחות מיוחדים.

טורופ בן 59, הוא חייל לשעבר ושוטר תנועה, הוא טען כי הוא נולד מחדש בשנת 1990 כגלגול נשמות מילולי של ישו.

סוכנים רוסים ביצעו מבצע בסגנון צבאי גדול עם ארבעה מסוקים ועשרות חיילים חמושים עם נשק כבד שהסתערו על המתחם הנידח שנקרא סאן סיטי. כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

המבצע כלל את המשמר הלאומי הרוסי, כוח בפיקודו של הנשיא ולדימיר פוטין, אך היו בכוח גם סוכנים של השירות החשאי FSB. ועדת החקירה הרוסית אמרה כי נבדק האם הכת היתה משתמשת ב"אלימות פסיכולוגית" שגרמה לחסידי הכת לפגיעה קשה בבריאותם, בהצהרה נמסר כי סרגיי טורופ ושני מנהיגי כת נוספים ואדים רדקין ולדימיר וודרניקוב נעצרו.

הם נחקרים גם בחשד כי גרמו לנזק גופני חמור לשני אנשים או יותר, בתיעוד נראים כוחות מיוחדים רעולי פנים עם מקלעים בשטח הקבוצה במחוז קורגינסקי הנידח באזור קרסנויארסק בסיביר. טורופ ורדקין הוכנסו למסוקים ונלקחו לכיוון לא ידוע, לא דווח אם חסידי הכת האחרים נעצרו.

הקבוצה חיה תחת חוקים נוקשים, נאסר על חברי הכת לעשן, או לשתות אלכוהול, הקבוצה נמצאת בסיביר במשך שנים ולא ברור מדוע רק כעת פעלו השלטונות הרוסיים בפשיטה על המקום.

לטענת הרשויות יש לכת 5,000 חברים, מתוכם כמה מאות גרים בבקתות עץ במחנה 'סאן סיטי' הנידח, כ-4000 קילומטרים מזרחית למוסקבה.

על פי הערכות, במקום היו 90 משפחות שעליהן פשטו הרשויות, חברי הכת האחרים של המנהיג גרים בכפרים הסמוכים.

לפני שלוש שנים אמר מנהיג הכת ל-BBC: "יש לנו כאן בית ספר של עלמות אצילות, אנחנו מכינים בנות להפוך לנשים לעתיד, כלות עתידיות לגברים ראויים, היא צריכה להבין לא להתעלות מעל הגבר, לא להיות גאה בעצמאותה אלא להיות ביישנית, לא בולטת וחלשה".

על פי הדיווחים למנהיג הכת יש שתי נשים עם שישה ילדים, לאחר שהתחתן בשלב מסוים עם צעירה בת 19 שהתגוררה עמו מגיל שבע.

הוא התגורר בבקתה נוחה ומחוממת, ואילו חברי הכת מתגוררים בבקתות עץ באחד האזורים הקרים ברוסיה, עם טמפרטורות השוקעות למינוס 50 מעלות בחורף.

טורופ פוטר מעבודתו כשוטר תנועה במשמרת לילה בעיירה מינוסינסק בסיביר, כך לטענתו, ומאז הוא קיבל את הסימן כי הוא גלגולו של ישו.

מנהיג הכת ביטל את חג המולד הנחגג בחודש דצמבר, והחליף אותו ביום השנה למועד הנאום הראשון שלו ב-18 באוגוסט. לטענתו, מריה, אם ישו, היא אמו, יש לו חסידים בגרמניה ובכמה מדינות אירופיות אחרות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x