xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מנהיגי ההתיישבות: "ראש הממשלה היה צריך להיות פה ולהודיע על החלת הריבונות"

בהר ברכה, שעל פי המסתמן תהיה מחוץ למפת הריבונות ותוקפא, הניח היום ראש מועצת שומרון דגן יחד עם ח"כ חיים כץ יו"ר מרכז הליכוד וח"כ איילת שקד אבן פינה להקמת שכונה חדשה. עם מסר לראש הממשלה: "נעשה כל מה שצריך שתהיה ריבונות על כל הישובים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן קיים היום הנחת אבן פינה להקמת שכונה חדשה בישוב הר ברכה, בנוכחות : יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ, ח"כ איילת שקד, הרב מלמד, יו"ר הישוב יוני הישראלי ותושבי הישוב.

באירוע העבירו השלושה מסר תקיף לראש הממשלה, שהבטיח לאורך זמן כי בראשון ביולי (היום) תהיה החלת ריבונות על כל הישובים ביו"ש, כולל אלה שמחוץ למה שמכונה: "גושי ההתיישבות" וכעת לא ברור אם תהיה החלת ריבונות ואם לא תהיה החלת ריבונות סמלית

"אנחנו נמצאים פה בהר ברכה הנחת אבן פינה על שם איתמר בן גל, ופה בהנחת אבן הפינה היה אמור להיות ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא היה צריך להניח את אבן הפינה, ולהכריז מכאן על הריבונות על כל מרחבי ההתתיישבות אתרי התנ"ך והמרחבים ביהודה ושומרון" אמר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "בפועל, אנחנו מקבלים מריחת זמן."

"נתניהו היה צריך להיות איתנו פה ומכאן מהר ברכה היה צריך להכריז על ריבונות מלאה על כל היישובים בארץ ישראל. אני דורש מנתניהו להחיל ריבונות על כל היישובים הישראלים ביו״ש. נתניהו מורח את הריבונות כבר 10 שנים."

"אנחנו אומרים אמירה ברורה, תושבי השומרון, תושבי בנימין, תושבי יהודה, אנחנו, עם ישראל, מצביעי הליכוד ומצביעי המחנה הלאומי כולו, אנחנו בונים. אנחנו מצפים ממשלת ישראל לא רק לא להקפיא את הבנייה אלא לעמוד בהבטחת הבחירות ולהחיל ריבוונת מלאה ולא ריבונות ישראבלוף."

חיים כץ יו"ר מרכז הליכוד: "חברי, כשאני רואה את רבי הקומות והפנטהאוזים בהר ברכה, אני מבין שאנחנו בדרך הנכונה להפוך את הר ברכה לעיר. אנחנו עשינו את הסדק בקיר. לאף אחד לא יעזור. אנחנו כאן בשביל להפוך את ארץ ישראל על כל חלקיה להיות תחת ריבונות זה אירוע הגמר, אין לנו את היכולת להפסיק. ואם לא יתנו לנו להכנס מהדלת נכנס מהחלון, ואני יו"ר מרכז הליכוד ואני שגריר לא רק שלכם, שלנו, נכון שאתם גרים פה אבל אני רואה את עצמי חלק יצוק מכם. אני שגריר שלכם ואעשה כל מה שצריך שלא נחזור לגירוש. אין לנו הפרילווגיות האלה. בשבילי זו גאווה גדולה לבוא לפה ולראות את הבנייה. כן ירבו."

"אני קורא לראש הממשלה לא לחכות לא לכחול לבן ולא לאמריקאים, ולהכריז על טיפוחה וסיפוחה של הר ברכה יחד עם כל הישובים ובלי חילופים (חילופי שטחים). מספיק עם השלטון הצבאי שיבואו החוקים והתנאים כמו בקריית אונו וכמו בשוהם. יחד נעשה ונצליח."

ח"כ איילת שקד אמרה: "היום הוא יום שחשבנו שיהיה יום היסטורי, בסוף הוא רק יום פתיחת החופש הגדול. אבל אני חושבת שיש עדיין חלון הזדמנויות שרוה"מ יכול לעשות צעד אמיץ, להיות אמיץ, ולהחיל ריבונות על ההתיישבות ביו"ש מבלי לתת תמורה רק כי זה שלנו ואנחנו לא צריכים לתת שום דבר בעד זה."

"אני חייבת להגיד לכם שאתמול שמעתי שמועות שהדאיגו אותי מאוד, שיש רצון שתמורת החלת הריבונות אנחנו לא נסכים להעביר שטחים מ-c ל-b. אני אומרת כאן – זה לא יקרה, אנחנו ננהל נגד זה מלחמה, ואני מקווה שחברי בליכוד יצטרפו אלינו למלחמה הזו, אנחנו צריכים לשאוף והדרישה צריכה להיות להחיל ריבונות על כל שטחי יו"ש, 30% זה המקסימלי מה שאפשר."

"אני כן שמעתי שבקעת הירדן ירדה מהפרק. הממשלה הזו צריכה לעשות צעד אמיתי, צעד היסטורי ונכןן, ותנצל את העובדה שיש עכשיו ידיד אמיתי בבית הלבן, ותדרוש החלת ריבונות על כל ההתיישבות ביו"ש. לפי תוכנית טראמפ, הר ברכה צריך להיות אחד הישובים שצריך להיות מוקפא, לא יוכל להתרחב, לזה אנחנו לא מסכימים. זה ישוב היום של מעל 2000 תושבים עם פוטנציאל להגיע למעל 26000 ואני בטוחה שנזכה להגיע ליום שהישוב הזה יהפוך לעיר".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x