xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מנדלביט: נתניהו לא יוכל להתערב במערכת המשפט

היועץ המשפטי לממשלה הודיע היום לבג"צ כי העביר לעורכי דינו של ראש הממשלה טיוטת הסדר ניגוד עניינים שתמנע ממנו מלהתעסק בשורת נושאים הקשורה למערכת אכיפת החוק. בשל התיקים המתנהלים נגד נתניהו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בשל התיקים המתנהלים נגד ראש הממשלה, עתרה האגודה לזכויות האזרח לבית המשפט העליון, לאסור על נתניהו להתעסק במינויים הקשורים למערכת אכיפת החוק.

בעתירה התבקש בית המשפט כי יוצא הסדר ניגוד עניינים שימנע מראש הממשלה, בנימין נתניהו מלהתערב במינויים במערכת אכיפת החוק.
כאמור מנדלביט, הודיע לבית המשפט כי טיוטה להסדר גובשה והועברה לפרקליטי ראש הממשלה.

עורכי הדין של ראש הממשלה התבקשו להעביר הערות או הסתייגויות, ככל שיש להם, ביחס לטיוטת חוות הדעת בתוך עשרה ימים, כאשר לאחר מכן במשרד המשפטים ייבחנו הערותיהם. בשל כך, ביקש היועמ"ש לקבל הארכה בהגשת עמדתו לבית המשפט.

בתנועה לאיכות השלטון הגיבו כי "מבחינה חוקית היה על היועמ"ש להביא את הסכם ניגוד העניינים לידיעת הכנסת עוד לפני שאישרה את השבעת הממשלה. אנחנו מתנגדים לבקשת הארכה ודורשים כי עיקרי הטיוטה יפורסמו לציבור לאלתר".

הטיוטה המדוברת מתייחסת לניגוד העניינים של נתניהו המתעורר כביכול בהיבטים הנוגעים למינויים במשטרת ישראל ובתפקידי מערכת אכיפת החוק במשרד המשפטים.

בין היתר, הטיוטה מונעת מנתניהו לעסוק בהיבטים הנוגעים למעמדם, למילוי תפקידם ולתקציבם של היועץ המשפטי לממשלה, פרקליטות המדינה, ואגף החקירות והמודיעין במשטרה, וכן גורמים אחרים במשרד המשפטים בהקשר של מניעת שחיתות וטוהר המידות; בעניינים הנוגעים לוועדה לבחירת שופטים; בהחלטות הנוגעות לעדים ונאשמים במשפט; בחקיקה הנוגעת לעבירות טוהר המידות או למשפט; ובהחלטות בתחום התקשורת שיש להן זיקה למשפט.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
7 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
7
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x