xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פלורידה: צפו במלאניה טראמפ מגיעה להצביע בשמלה של גוצ'י בשווי 4,500 דולר

על פי הסקר האחרון לפני הבחירות במדינת פלורידה, נראה כי ביידן נמצא בהובלה, אך באופן שברירי ונצחונו לא מובטח שם, מנגד טראמפ בטוח בנצחונו. "ננצח בגדול"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ ומלניה בכנס בחירות: צילום הבית הלבן
הנשיא טראמפ ומלניה בכנס בחירות: צילום הבית הלבן

מלאניה הגיעה ביום שלישי בבוקר למרכז הבילוי מורטון וברברה מנדל בפאלם ביץ' על מנת להצביע באופן אישי, פלורידה הפכה למדינת הבית של טראמפ בסוף 2019, כשהנשיא קיבל את ההחלטה לשנות את תושבותו מניו יורק.

מלאניה טראמפ הציגה הופעה מסוגננת ביום שלישי בבוקר כשהגיעה למדינת פלורידה להצביע בבחירות 2020, ונראתה אלגנטית בשמלה של גוצ'י בשווי 4,500 דולר.

הגברת הראשונה בת ה-50 הבליחה חיוך קטן לעבר המצלמות כשהגיעה לקלפי במדינת מולדתו של טראמפ, פלורידה, אחת מכמה מדינות בה בעלה מקווה לניצחון מול המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, ביום שני בערב, מלניה עשתה קמפיין למען בעלה בהנטרסוויל, צפון קרוליינה, שם שיבחה את תמיכת בעלה בצבא.

עם זאת הסקר האחרון לקראת יום הבחירות הראה כי ביידן, בן ה-78, החזיק ביתרון צמוד על טראמפ בן ה-74, בשש מדינות צמודות, כולל פלורידה, כמו גם אריזונה, מישיגן, צפון קרוליינה, פנסילבניה וויסקונסין.

באריזונה, פלורידה, מישיגן, צפון קרוליינה, פנסילבניה וויסקונסין – בהן ניצח טראמפ ב-2016 – היה ביידן ביתרון החל מיום שני בלילה, אולם המרוץ עדיין צמוד. טראמפ מצידו אמר כי "יהיה לנו נצחון גדול".

מלאניה עצרה לדבר עם כתבים בקלפי ואמרה שהיא מרגישה 'נהדר' והסבירה כי בחרה שלא להצביע עם בעלה בשבוע שעבר משום שהיא רוצה לקחת חלק בתהליך ביום הבחירות. "זה יום הבחירות, אז רציתי להגיע לכאן להצביע ביום הבחירות," אמרה. הנשיא ורעייתו קיבלו את ההחלטה בסוף 2019 לשנות את הכתובת ממנהטן לפאלם ביץ'.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
24/06/2023 22:43

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://accounts.binance.com/ur/register?ref=FIHEGIZ8

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x