xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מלאניה טראמפ "סופרת את הדקות עד לגירושין" כאשר דונלד טראמפ יעזוב את הבית הלבן: כך טוענים עוזרים לשעבר

הוא הפסיד בבחירות, אך האם הנשיא טראמפ יכול להפסיד את אשתו?. על פי עוזרים לשעבר של המשפחה, הזוג יתגרש מיד אחרי סיום הנשיאות של דונלד טראמפ
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מלאניה טראמפ בקמפיין הבחירות: צילום קמפיין טראמפ
מלאניה טראמפ בקמפיין הבחירות: צילום קמפיין טראמפ

לאחר הניצחון ב-2016, דווח כי מלאניה טראמפ פרצה בבכי כאשר בעלה ניצח, כזכור ידיד המשפחה אמר: "היא מעולם לא ציפתה שהוא ינצח". היא חיכתה חמישה חודשים לפני שעברה מניו יורק לוושינגטון, לכאורה בגלל שבנם של בני הזוג בארון 'היה צריך לסיים את הלימודים'.

אך העוזרת לשעבר סטפני וולקוף טענה כי מלאניה מנהלת משא ומתן להסכם לאחר הנישואין בכדי להעניק לבארון חלק שווה מהונו של טראמפ. גב' וולקוף טענה כי לזוג היו חדרי שינה נפרדים בבית הלבן ו"נישואין עסקיים".

העוזר לשעבר אומארוסה ניומן טען כי הנישואין של בני הזוג הסתיימו לאחר 15 שנים, והוסיף: "מלאניה סופרת כל דקה עד שהוא לא יכהן בתפקיד והיא תוכל להתגרש, אם מלאניה הייתה מנסה למשוך את ההשפלה האולטימטיבית ולעזוב בזמן שהוא בתפקיד, הוא היה מוצא דרך להעניש אותה". כך על פי הדיווח ב"דיילי מייל" הבריטי.

למרות רגעים פחות טובים בפומבי בין בני הזוג, גברת טראמפ (50) טוענת שיש לה 'יחסים נהדרים' עם בעלה, (74) בינתיים טראמפ מתעקש שהם לעולם לא התווכחו. ההסכם הקודם של טראמפ עם אשתו השנייה מרלה מייפלס, מונע ממנה לפרסם ספר כלשהו או לתת ראיונות ביקורתיים כלפיו. עורכת הדין כריסטינה פרוביט אמרה כי סביר להניח שמלאניה הסכימה לקוד שתיקה דומה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
21/06/2023 22:03

This article opened my eyes, I can feel your mood, your thoughts, it seems very wonderful. I hope to see more articles like this. thanks for sharing.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x