xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מי זאת קמלה האריס ומה עמדתה בכל הנוגע ליהודים ולישראל

קמלה האריס נבחרה להיות סגניתו של ג'ו ביידן, מנהיג המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית, ואם ביידן ינצח את הנשיא טראמפ בנובמבר הקרוב, היא תהיה סגנית הנשיא
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קמלה האריס: צילום מתוך הטוויטר של האריס
קמלה האריס: צילום מתוך הטוויטר של האריס

היא נולדה באוקלנד, גדלה בברקלי, והחלה את דרכה בפרקליטות מחוז אלמדה. היא בת לאם שהיגרה מהודו ואב שהיגר מג'מייקה, היא פגשה את בעלה היהודי, דאגלס אמוף, ב'בליינד דייט' בסן פרנסיסקו, פגישה שסידרו חברים. הם התחתנו בשנת 2014 – אחותה של האריס מאיה שברה כוס בחופה כדי לכבד המנהג היהודי. אלה היו נישואיה הראשונים והשני שלו – לאמוף יש שני ילדים מנישואיו הראשונים.

בעלה אמוף כותב די בטוויטר: "אני אוהב את אשתי". האריס סיפרה כי היא זוכרת לטובה את קופות הצדקה של הקרן הקיימת לישראל בהן היא וחברותיה היו משתמשים כדי לאסוף תרומות לנטיעת עצים בישראל. את הדברים סיפרה בוועדת הציבור האמריקאית לענייני ישראל בשנת 2017. "שנים אחר כך כשביקרתי בישראל לראשונה ראיתי את פירות המאמץ הזה ואת ההמצאה הישראלית שבאמת הפריחה מדבר". אמרה.

הוא אמרה בעבר על הסכסוך הישראלי פלסטיני: "אני מאמינה שלא ניתן לכפות פיתרון לסכסוך הזה, הצדדים עצמם צריכים להסכים לכך".

קמלה האריס נתפסת כתומכת אייפא"ק, הלובי הפרו-ישראלי הגדול בארצות הברית, ובניגוד לחלק מהדמוקרטים, היא לא העלתה את הרעיון של סיוע צבאי לישראל בתנאים. כמו הפסקת בניה בהתנחלויות.

הסנאטורית מקליפורניה, שעשתה היסטוריה ביום שלישי האחרון כאישה השחורה הראשונה שהצטרפה כמועמדת לסגנית הנשיא, נשואה לעורך הדין היהודי דאגלס אמוף, שיהפוך לבעל השני היהודי הראשון במדינה אם ביידן ינצח.

בעלה של קמלה בציוץ לאחר הפרסום על כך שאשתו תהיה סגנית

כסנטורית, האריס התייצבה לצידו של ביידן עם תמיכה בישראל. היא נתפסת כתומכת חזקה עם קשרים לאייפא"ק, הלובי הפרו-ישראלי הגדול במדינה, ובניגוד לחלק מהדמוקרטים לא הביאה את הרעיון של סיוע צבאי לישראל כדי להשפיע על מדיניות ישראלית בכל הנוגע לבניה בהתנחלויות.

במהלך כהונתה האריס התבדלה באופן ברור מאלה שלא מגיבים על הצבעות אנטי ישראליות, היא התנגדה נחרצות לאופן ההצבעות באו"ם המגנות או אפילו מעבירות ביקורת ציבורית חזקה שמטרתה להחליש את המדיניות הישראלית.

יחד עם זאת, האריס אמרה שהיא תצטרף להסכם הגרעין האיראני, הסכם שהיהודים השמרנים מתנגדים לו, בגלל סיועו לאירן, משטר הקורא באופן שגרתי להשמדת ישראל. וזה ממשיך להתיישר עם ביידן, שהיה חלק מממשל אובמה שתיווך את ההסכם בשנת 2015 לצד התנגדויות נמרצות מצד ישראל.

"עסקה גרעינית זו אינה מושלמת, אך היא ללא ספק הכלי הזמין ביותר שיש לנו למנוע מאיראן לפתח נשק גרעיני ולהימנע מסכסוך צבאי שיביא אסון במזרח התיכון", כתבה האריס בהצהרה בשנת 2018 לאחר שטראמפ פרש מהסכם הגרעין. "כפי שהקהילה הבינלאומית וצוותי הביטחון הלאומי של הממשל אישרו מספר פעמים, איראן מקיימת את חלקה בעסקה. בהיעדר הפרה איראנית, זה פזיז לשבור את ההסכם הזה מבלי להציג שום תוכנית אחרת כיצד להתקדם".

האריס, בעבר היועצת המשפטית של קליפורניה, פרוגרסיבית המתוארת כ"קשוחה נגד הפשע". היא תקפה התקפות אנטישמיות במהלך השנים האחרונות, כולל הירי בבית כנסת בפיטסבורג שהביא למותם של 11 אנשים בשנת 2018.

כפרקליטת מחוז סן פרנסיסקו, האריס הקימה יחידה לפשעי שנאה, וכיועצת המשפטית, היא דיווחה בשנת 2012 כי פשעי שנאה אנטי-יהודיים הם פשע השנאה השכיח ביותר בקליפורניה.

בסנאט היא דחפה לדיווחים טובים יותר על פשעי שנאה ועזרה להעביר החלטה שקבעה כי מוסדות דת הם יעדים אפשריים לפשעי שנאה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x