xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מישיגן: שופטת שלחה נערה בת 15 לששה חודשי מאסר, כי לא סיימה שיעורי בית

ההחלטה של ​​שופטת במישיגן לשלוח נערה בת 15 למעצר בגין אי השלמת שיעורי בית בצורה מקוונות בזמן הסגר בשל נגיף הקורונה, עוררה הפגנות וקריאות לשחרורה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

על פי הדיווחים, הנערה ממוצא אפרו-אמריקני כלואה מאז אמצע חודש מאי. מאות תלמידים התאספו מחוץ לבית הספר שלה ובית המשפט כדי להביע את תמיכתם בילדה המכונה "גרייס".

בית המשפט העליון במדינה אמר כי יבחן את עניינה.

אמא של הנערה סיפרה, כי ביתה סובלת מהפרעת קשב וריכוז וכבר נמצאת בטיפול בשל בעיות התנהגותיות. באמצע חודש אפריל היא הוזהרה באמצעות דיון בבית משפט לנוער ב'זום'. לאחר שבשנה שעברה היא היתה מעורבת בתקיפה ובגניבה, ואחד מתנאי השחרור שלה היה דרישה לביצוע שיעורי בית

אתר ProPublica מדווח כי תחילת המבחן של גרייס היה בימים הראשונים של לימוד מרחוק, והיא החלה לאבד ריכוז ללא התמיכה האישית של מוריה. מאחר והלימודים היו ב'זום'.

במהלך דיון באמצע מאי בבית המשפט לענייני משפחה במחוז אוקלנד, להכריע בשאלה האם גרייס הפרה את תנאיה, מצאה השופטת מרי אלן ברנן את הנערה "אשמה באי עשיה של כל שיעורי הבית של בית ספר."

השופטת כינתה את גרייס "איום לקהילה" בגלל ההאשמות הקודמות נגדה. תלמידים, חברים, ומורים, בבית הספר התיכון גרובס, בדטרויט – בוורלי הילס. יצאו לרחוב לתמוך בה ביום חמישי האחרון, וכמה אלפי אנשים חתמו על עצומות באינטרנט שקראו לשחרורה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x