xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מישיגן: צפו בדיווח; לאחר שלושה עשורים לזוג עם 14 בנים נולד בת

כמעט שלושה עשורים לאחר לידת בנם הראשון, קתרי וג'יי שוונדט מקדמים בברכה את מגי ג'יין, שתהיה בת אחת אחרי 14 אחים, "לא חשבנו שנראה בת במשפחה שלנו" אמרו ההורים המאושרים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תינוקת אילוסטרציה: צילום Pixabay
תינוקת אילוסטרציה: צילום Pixabay

זוג מפורסם ממישגן עם 14 בנים קיבלו בברכה את בתם הראשונה, כמעט שלושה עשורים לאחר לידת הילד הראשון שלהם. קתרי שוונדט ילדה ביום חמישי את מגי ג'יין, שנכנסה למשפחה לא שגרתית במישיגן עם 14 אחים גדולים.

ג'יי שוונדט אמר שהוא ואשתו, שניהם בני 45, "שמחים ומאד מתרגשים להוסיף את מגי ג'יין למשפחתנו".

"השנה הייתה בלתי נשכחת בכל כך הרבה מובנים, מכל כך הרבה סיבות, אבל מגי היא המתנה הגדולה ביותר שאי פעם יכולנו לדמיין," אמר האב המאושר לתקשורת בדטרויט לאחר לידת בתו בבית החולים Mercy Health Saint Mary בגראנד רפידס.

המשפחה מוכרת במשך שנים בחדשות מקומיות ולאומיות. לבני הזוג יש תוכנית סטרימינג בשידור חי בשם 14 Outdoorsmen שעשויה כעת להזדקק לשינוי שם בשל ההצטרפות בת קטנה למשפחה המאושרת.

ילדם הבכור, טיילר שוונדט, בן 28, אמר כי הוריו חשבו שלעולם לא תהיה להם בת בביתם בקהילה כפרית כ-50 ק"מ צפונית-מזרחית לגראנד ראפידס. "אני אפילו לא יודע אם אמא שלי מחזיקה בגדים ורודים כלשהם – או משהו כזה", אמר טיילר, שעומד להתחתן וקנה לאחרונה בית שנמצא במרחק של 20 דקות משם על 200 דונם.

הזוג החל לצאת כתלמידי שנה א' בתיכון. הם נישאו בשנת 1993, לפני שהם למדו באוניברסיטת פריס סטייט. ולפני שסיימו את לימודיהם נולדו לבני הזוג שלושה בנים. שניהם למדו תארים מתקדמים, גם כאשר משפחתם גדלה. קתרי הוא בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת גרנד ואלי סטייט, וג'יי, עורך דין ובעלים של עסק לשמאות קרקעות, הוא בעל תואר במשפטים מבית הספר למשפטים באוניברסיטת תומאס מקוליי באוניברסיטת מערב מישיגן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
28/11/2023 22:21

Thank you very much for sharing, I learned a lot from your article. Very cool. Thanks. nimabi

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x