xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מיקי זוהר ל-DFN: "בראשות הליכוד העולמי אקדם את האידאולוגיה שלי"

יושב ראש הקואליציה מיקי זוהר אומר בראיון ל-DFN על התמודדותו לתפקיד ראש הליכוד העולמי: ״זה תפקיד חשוב, אני רוצה לקדם את הערכים והאידאולוגיה שלי.״ על הקואליציה: ״רעועה מקווה שתחזיק מעמד״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

זה כבר זמן מה שיושב ראש הקואליציה מיקי זוהר הוא האיש החשוב ביותר בליכוד אחרי נתניהו. הוא נחשב לאיש הקסמים של נתניהו והלוחש על אוזנו. לאחר קדנצייה אחת בלבד הוא נחשב כאיש המקורב ביותר של נתניהו ועכשיו ראש הממשלה מתגייס בעבורו למערכה שהוא לא התערב בה 15 שנה, בעבור התפקיד שהוא כל כך חושק בו – יושב ראש הליכוד העולמי.

ביום הבחירות של חברי המרכז יושב ראש הקואליציה מספר ל-DFN את התוכניות שלו לתפקיד ומקווה שחברי המרכז רואים את תמיכת נתניהו בו לתפקיד העולמי. בבחירות לתפקיד זוהר מתמודד מול יעקב חגואל, היו"ר הנוכחי.

יושב ראש הקאוליציה מיקי זוהר, מה התכניות שלך לר כיאשות הליכוד העולמי?

"הליכוד העולמי מבחינתי הוא מקום שאפשר באמצעותו להשפיע על הדברים האידאולוגיים שאני מאמין בהם, בענייני ארץ ישראל, תורת ישראל, ועם ישראל. זו הסיבה שהחלטתי להתמודד לתפקיד. אני מקווה שאוכל להשפיע במוסודות הלאומיים, שם נוכל לעשות את הדברים שאנו מאמינים בהם כתנועת הליכוד, וגם כאידאולוגיים אידאליסטים."

אתה רואה בכך יותר מפלטפורמה פוליטית?

"וודאי." פוסק זוהר. "המטרה שלי היא לחזק את העם היהודי, בארץ ובתפוצות. זו הסיבה שבחרתי להתמודד לתפקיד הזה. אני מקווה שאוכל לעשות את זה, אחרי שאנצח בעזרת השם."

איך תחזק את התיישבות בתפקיד?

"ברור שהכוח של התפקיד הזה הוא להשפיע בין היתר גם על התיישבות. אני רוצה לחזק את ארץ ישראל, יהודה ושומרון, הנגב והגליל, ובכל המקומות החשובים. אני מתכוון לפעול לכך שזה יתממש הלכה למעשה."

ראש ההמשלה נתניהו תומך בך אחרי 15 שנים שהוא לא התערב בבחירות הללו. יש לכך משמעות בעבורך?

"ראש ההמשלה תומך בי לאחר שנים ארוכות שהוא לא התערב בבחירות, יש לכך משמעות אדירה בעבורי. הוא תומך בי ומסייע לי. הדבר הזה משמח אותי נורא, משום שזה לא מובן מאליו שראש הממשלה מתערב במערכת בחירות כזו, ומביע את תמיכתו בי באופן פומבי. אני מלא ההערכה אליו. אני בטוח שחברי המרכז שמים לב לתמיכה הזו, ויבואו ויצביעו בעבורי."

לאור הירידה של הליכוד בסקרים, וחוסר שביעות הרצון של הציבור מהתפקוד של נתניהו, אתה מאמין שהקאוליציה תחזיק מעמד?

"אין קשר בין הדברים. המצב בקואליציה הוא רעוע וסבוך, זה לא סוד שהיה לנו וויכוחים גדולים עם השותפים שלנו בקואליציה, כחול לבן. אם לא נמצא דרך לישר את ההדורים, הקאוליציה באמת בסכנת קיום. אני מקווה שיימצא לבסוף פיתרון, כי אני לא חושב שבעת הזו, בעידן הקורונה נכון ללכת לבחירות. אבל כרגע יש הרבה מאוד וויכוחים בנינו לבין כחול לבן. אני עושה הכל כדי לפתור אותם."

אז אתה רוצה שהקואליציה תחזיק מעמד ושבני גנץ שאמרת עליו שהוא סחיט וחלש יעמוד בראשות הממשלה?

"לא אני אמרתי את זה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x