xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"מיליוני אנשים": גל תמיכה ברשתות החברתיות של משרד החוץ מתושבי מדינות ערב

בחודשים האחרונים, עם ההכרזה על נרמול היחסים עם איחוד האמירויות, בחריין וסודאן, מוצף משרד החוץ הישראלי בכמות גדולה מאוד של מסרי אהבה ושלום מצד תושבי מדינות ערב ברשתות החברתיות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הדרכונים: צילום משרד החוץ
הדרכונים: צילום משרד החוץ

ממרוקו ועד עיראק, מסוריה ועד תימן, אלפי תושבים ממדינות ערב שלחו לאחרונה למשרד החוץ דרך חשבונותיו בערבית תמונות של דרכוניהם מלווים במסרי תמיכה בשלום עם מדינת ישראל. הפונים מבקשים במסריהם להביע את תמיכתם בהסכמי השלום האחרונים ובכינון יחסים דיפלומטיים עם מדינת ישראל. חלקם אף כתבו מסרים בשפה העברית וכמה מהם גם הגדילו לעשות ושלחו סרטונים מארצותיהם ובהם מסרי שלום.

מיליוני אנשים ברחבי העולם הערבי עוקבים אחר חשבונות משרד החוץ בערבית בפייסבוק, בטוויטר, ביוטיוב ובאינסטגרם, שתכניהם זוכים לכ-100 מיליון חשיפות מדי חודש.

כזכור משלחת של אנשי עסקים מאיחוד האמירויות ביקרה בישראל לבקשת חברת "נטפים". לפי הדיווח המשלחת שהתה בארץ בחסות משרד החקלאות וחבריה נפגשו עם שר החקלאות, אלון שוסטר, ועם בכירים במכון וולקני.

עוד נמסר בידיעה בסוכנות הידיעות הרשמית של האיחוד כי במהלך ביקורה דנה המשלחת בדרכים לחזק את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחומי החקלאות והטכנולוגיה וחבריה חתמו על מזכרי שיתוף פעולה אסטרטגיים בין המדינות שבמסגרתם סוכם על פתיחת שלוחה אזורית של חברת "נטפים" באיחוד כמו גם על הסכמים נוספים עם גורמים אחרים בתחום החקלאות במדינה. נציין כי ביקור המשלחת התרחש בשבוע שעבר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
02/08/2023 14:18

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://accounts.binance.com/sl/register?ref=53551167

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x