xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פומפאו: "הסיפוח הוא החלטה של ממשלת ישראל"

על רקע חוסר ההסכמה בין כחול לבן לליכוד, ועל רקע המחלוקות בממשל, מזכיר המדינה מייק פומפאו אומר כי הסיפוח הוא החלטה של ממשלת ישראל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מייק פומפאו (צילום משרד החוץ האמריקאי)
מייק פומפאו (צילום משרד החוץ האמריקאי)

מזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו אמר על נושא החלת הריבונות. "אני רק מצטער על כך שהרשות הפלסטינית סירבה להשתתף. הם פשוט דחו זאת על הסף.

"שר החוץ האמריקני, מייק פומפאו, התייחס היום לשאלה על ההשלכות האפשריות של הסיפוח הישראלי של חלקים בגדה המערבית ואמר כי הרחבת ריבונותה של ישראל היא החלטה שעל ממשלת ישראל לקבל. הוא הוסיף כי הוא מאחל לפלסטינים להגיע לשולחן המשא כדי לנהל משא ומתן על תוכנית השלום של טראמפ.

"חשפנו חזון שלום לפני מספר חודשים, ואנחנו ממשיכים להמשיך בדרך הזאת", אמר. "ההחלטות לגבי ישראל האם להרחיב את הריבונות כלפי מקומות אלה הן החלטות שהישראלים צריכים לקבל. אנחנו מדברים עם כל המדינות באזור לגבי יכולתנו לנהל את התהליך הזה."

"ראש הממשלה אמר שהוא רוצה שחזון השלום במזרח התיכון שלנו יצליח", הוסיף פומפאו. "מדינות המפרץ מקוות שנוכל להביא הסכם, אני מצטער רק על כך שהרשות הפלסטינית סירבה להשתתף. הם פשוט דחו זאת על הסף, אנו פשוט מבקשים מהם להגיע לשולחן המשא ומתן על סמך החזון הזה לשלום, והם בחרו שלא."

פומפאו אמר כי הפלסטינים "בחרו לאיים כי הם עתידים להפסיק לדאוג לתיאום הביטחוני בין ישראל לפלסטינים, זה לא טוב לעם הפלסטיני. זה מסוכן גם עבור האנשים שגרים במקומות האלה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x