xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מטיף במסגד שיעי בקנדה קרא להחרים את ה"ציונים"

מרכז שמעון ויזנטל קרא לראשי מסגד באזור טורונטו להוקיע בפומבי הערות אנטישמיות ששודרו במסגד בסוף השבוע, המטיף קרא למתפללים להחרים עסקים של יהודים, כי הם "ציונים".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

.

מטיף במרכז ג'פרי, מסגד שיעי בת'ורנהיל, הקריא את התפילה והורה למאזינים להחרים את "כל העסקים הציוניים", וטען שזה "לא חוקי" ו"אסור" למוסלמים לעשות עסקים עם "ציונים".

הוא אמר שהמסגד ומתפלליו עומדים אתו נגד "המשטר הציוני הבלתי לגיטימי", "בגידת ארץ הקודש" ו"כל סוג של דברים רעים שהיהודים הציונים עושים."

הסרטון בן שמונה הדקות ששותף ברשתות החברתיות נקרא "יום השנה לקטסטרופה נאכבה 72, מתפללים לחיסון נגד קורונה ופלסטין החופשית." ת'ורנהיל ידועה באוכלוסייה היהודית הגדולה שלה.

בהצהרה שפורסם ארגון צדקה המפעיל את מרכז ג'פרי, נאמר כי האיש ניהל את התפילה מנכס שבבעלותם ללא אישורם, עם זאת, הם לא נתנו תגובה ישירה ביחס למהות דבריו. מאז 3 במרץ, כל מרכזי האיסלם במרכז טורונטו נסגרו בגלל מגיפת נגיף הקורונה.

במכתב שנשלח לסגן נשיא מרכז ג'פרי, שפיק איברהים, קרא מכון ויזנטל למסגד "להשמיע הצהרה פומבית ברורה כי ההערות ששודרו מהמבנה שבבעלותם אינן מתקבלות על הדעת."

"אנו מבקשים מכם להוקיע בפומבי את דבריו של אדם זה כמו גם את מאמציו להשמיץ את הקהילה שלנו בהודעתו הערמומית והאנטישמית". נאמר. "אנו מקווים שתצטרף אלינו לגינוי, כי שנאה לא תתקבל על ידי הקהילות שלנו ואין לה מקום במדינה שלנו."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x