xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מטוס עם 107 נוסעים התרסק לתוך אזור מגורים

מטוס נוסעים התרסק בעיר קראצ'י בפקיסטן, על הטיסה היו 99 נוסעים ו -8 אנשי צוות. המטוס התרסק בשטח מגורים, "התפילות שלנו עם משפחות הנוסעים" אמר דובר חברת התעופה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

מטוס נוסעים של חברת 'פקיסטן איירליינס' התרסק בעיר קראצ'י עם יותר ממאה איש על סיפונה, המטוס התרסק בעיר קראצ'י הפקיסטנית, כך אמר דובר חברת התעופה היום (שישי).

טיסת PK 8303 המריאה מהעיר לאורי והייתה אמורה לנחות בשעה 14:30 זמן מקומי בקראצ'י אך המטוס נעלם מהרדאר, כך אמר דובר 'פקיסטן איירליינס' עבדאללה חאן ל- CNN.

טייס המטוס מסוג איירבוס A320 הודיע למגדל הפיקוח כי הוא נתקל בבעיות טכניות. בתגובה מהמגדל נאמר לו כי שני מקומות נחיתה זמינות, אך הוא העדיף להשתמש בנתיב הנחיתה הרגיל, "אנו בוחנים את הנושא הטכני, התפילות שלנו הם לאלו שאיבדו את חייהם" אמר חאן.

בתיעוד ברשתות החברתיות נראים להבות, ערפילי עשן ורחוב מלא בהריסות במה שנראה כשטח בנוי. רשות התעופה האזרחית של פקיסטן אפשרה התחלת טיסות אוויריות מקומיות מוגבלות, לאחר השעיה של חודשיים כחלק מהמאמצים להילחם בהתפשטות של נגיף הקורונה, טיסות בינלאומיות לא צפויות להתחדש עד 1 ביוני. פקיסטן החלה בפתיחה מחודשת של ההסגר ב -9 במאי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x