xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מטוס ממדינה ערבית החזיר בחשאי ישראלים שנתקעו במדינה ערבית אחרת

מטוס פאר מאיחוד האמירויות סייע בהבאת קבוצת ישראלים שנתקעו במרוקו, לארץ. התיעוד הודלף לרשת ועורר כעס גדול בעולם הערבי כולו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (קרדיט Pixabay)
אילוסטרציה (קרדיט Pixabay)

מטוס מלכותי הביא קבוצת ישראלים שנתקעו במרוקו, בחזרה לארץ. התיעוד וההדלפה עוררו סערה גדולה בעולם הערבי כולו. באיחוד האמירויות החליטו להחזיר ישראלים שנתקעו במרוקו ושלחו מטוס מלכותי מפואר של אחד מנסיכי איחוד האמירויות. כך דווח באתר 'מאקו'.

במדינה הערבית החליטו לפעול מתחת לרדאר בכדי ששום תיעוד מהאירוע לא יפורסם. התוצאה לא הסתדרה להם עם הציפייה, מסתבר שמישהו מהטסים ששהו על המטוס הדליף את האירוע, וכעת הוא מעורר זעם וביקורת רבה בעולם הערבי כולו.

במטוס הפאר ניתן למצוא בין היתר ציפוי זהב, כורסאות מפנקות ועוד, קבוצת הישראלים שנתקעה במרוקו, חולצה בחשאיות רבה על ידי איחוד האמירויות ואתמול (א') הודלף הסרטון מתוך המטוס המפואר.

לפני כשבועיים פנתה ישראל בחשאיות לאיחוד האמירויות בבקשה שזו תעזור להחזיר ארצה קבוצה של ישראלים שנתקעה במרוקו. בשל הקשרים הטובים יחסית בין המדינות, באיחוד האמירויות נענו לבקשת הישראלים ושלחו מטוס של אחד מנסיכי האיחוד.

שבועיים אחרי החילוץ, דלף התיעוד המיוחד. ככל הנראה, מישהו מצוות המטוס תיעד את האירוע. על אף הדרישה של האיחוד לפעול תחת מסווה של חשאיות. בעקבות ההדלפה נהיה תוהו ובוהו ברשתות החברתיות בעולם הערבי הגולשים לא מבינים איך איחוד האמירויות עוזר לישראלים ונוהג בהם כאחד המלכים, גולשים באיחוד ובעולם הערבי טוענים כי למען האזרחים המקומיים לא היו טורחים כלל ומגייסים משאבים ומאמצים כאלה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x