xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מטוס ישראלי נחת בסודן כדי לסייע לאישיות בכירה

דובר צבא סודן עאמר מוחמד אל-חסן, הכחיש כי מטוס ישראלי נחת בשדה התעופה של חרטום. "המטוס שנחת בחרטום ביום שלישי הוא טורקי ונושא סיוע רפואי" אמר. אך הדיווחים מראים כי מטוס ישראלי נחת בסודן, ולא טורקי.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הדיפלומטית עם נתניהו (צילום מסך)
הדיפלומטית עם נתניהו (צילום מסך)

ממשלת סודאן נאלצה להתייחס לדיווחים על כך שמטוס ישראלי נחת בשדה התעופה בחרטום ביום שלישי. אתמול ממשלת סודאן עוד הכחישה את מה שדווח על ידי גורמים ישראלים כי מטוס N84UP ישראלי נחת בשדה התעופה של חרטום.

דובר שדה התעופה הבינלאומי של חרטום, מוחמד אל-מהדי עבדון, הכחיש בהודעות בתקשורת את הדיווח ואמר: "אף מטוס ישראלי לא נחת היום בשדה התעופה של חרטום, אין לנו טיסות מתוזמנות בשדה התעופה של חרטום."

הוא טען כי סודן סגרה את המרחב האווירי שלה לטיסות מסחריות עקב מגיפת נגיף הקורונה

גם דובר כוחות הצבא הסודני, עאמר מוחמד אל-חסן, הכחיש כי מטוס ישראלי נחת בשדה התעופה של חרטום. "המטוס שנחת בחרטום ביום שלישי הוא טורקי ונושא סיוע רפואי", נאמר באתר הרשמי של הצבא בחשבון הפייסבוק.

אך אתמול (רביעי) מפרסם ברק רביד בערוץ 13. ‏כי ביום שני בבוקר המריא מנמל התעופה בן גוריון מטוס מנהלים קטן. היעד היה חרטום בירת סודאן. הטיסה הזאת הייתה נשארת חשאית אלמלא המסלול החריג של המטוס נקלט במכ"מים של יישומוני המעקב אחרי מטוסים באינטרנט ומעורר סקנות רבה אצל רבים בישראל ובסודאן, ביום ראשון בפתח ישיבת הממשלה סיפר ראש הממשלה נתניהו כי שוחח עם מנהיגי סודן עבד אל-פתאח אל-בורהאן, איחל לו עיד אל פיטר שמח ודיבר עמו על חיזוק היחסים.

אבל בשיחה שבין נתניהו לשליט סודן היה ככל הנראה נושא נוסף, מצבה הבריאותי של הדיפלומטית נג'ווה גדהלדם. גדהלדם היתה היועצת המדינית של נשיא אוגנדה מוסוויני ומקורבת מאוד גם לשליט הסודני. לפני חצי שנה היא היתה זוֹ שהחלה לטוות את הקשרים החשאיים שהובילו לפגישה בין נתניהו לשליט הסודני בחודש פברואר באנטבה שבאוגנדה.

‏לפני כמה ימים גדהלדם נדבקה בנגיף קורונה ומצבה הידרדר. לפי מקורות זרים, בישראל החליטו להתגייס כדי לנסות ולהציל אותה. "היא היתה דיפלומטית מעולה שבזכותה נוצרו היחסים בין ישראל לסודאן", סיפר עו"ד ניק קאופמן – מי שעבד עם גדהלדם על חילופי המסרים הראשונים בין נתניהו לאל-בורהאן.

רביד מספר כי על המטוס שנחת בחרטום היה צוות רפואי, ציוד וּתרופות לטיפול בקורונה וכן גורם ישראלי בכיר שעוסק ביחסים עם סודן. בתחילה חשבו להטיס את גדהלדם לטיפול רפואי בישראל, אבל אז התברר שמצבה קריטי ואינו מאפשר זאת‏.

אתמול עשרים וארבע שעות לאחר שהמטוס שב לישראל – הגיעה הבשורה הקשה לירושלים, וירוס הקורונה הכריע את אדריכלית היחסים בין ישראל לסודאן, והיא הלכה לעולמה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x