xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מטוסי קרב יירטו מטוס נוסעים איראני שצנח מאות מטרים

מטוס נוסעים איראני צנח מאות מטרים בפתאומיות לאחר שנתקל במטוסי קרב אמריקאיים שטסו בין סוריה ללבנון, המטוס נחת בלבנון, כלי תקשורת באיראן האשימו את חיל האוויר הישראלי, אך לאחר מכן דיווחו כי אלו היו מטוסי קרב אמריקאיים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ארה"ב מאשרת כי מטוס קרב אמריקאי יירט מטוס נוסעים איראני במרחב האווירי של סוריה."מטוס F-15 ערך בדיקה חזותית סטנדרטית של מטוס נוסעים של חברת מהאן אייר במרחק בטוח של כאלף מטר (3,280 רגל) מהמטוס", כך אמר סרן ביל אורבן, דובר בכיר בפיקוד ארה"ב

"היירוט המקצועי התנהל בהתאם לתקנים בינלאומיים", הוסיף אורבן. במהלך האירוע, טייס מטוס הנוסעים האיראני ביצע תמרון בטיחות וצנח כמה מאות מטרים לפני שייצב את גובהו. כתוצאה מהתמרון, מספר נוסעים נפצעו באורח קל, כך על פי התקשורת האיראנית.

גורמים רשמיים בארה"ב אמרו כי מטוסי F-15 שמרו על מרחק של כאלף מטר בין המטוסים. "הבדיקה החזותית התרחשה כדי להבטיח את שלומם של חיילי הקואליציה באזור": כך אמר אורבן בהתייחס לנוכחות אמריקאית אסטרטגית בסוריה. "ברגע שטייס ה- F-15 זיהה את המטוס כמטוס נוסעים של מהאן אייר, ה- F-15 התרחק בבטחה מהמטוס."

הרשויות באיראן אמרו כי יחקרו את המקרה, ממשרד החוץ האיראני נמסר כי איראן תגיש תלונות למשרד מזכ"ל האו"ם ושגרירות שוויץ בטהראן, המייצגת את השירותים והאינטרסים הדיפלומטיים של ארה"ב באיראן.

דובר משרד החוץ עבאס מוסאווי אמר כי "פרטי האירוע עדיין נחקרים ואחר כך נתחיל בצעדים פוליטיים ומשפטיים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
11 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
11
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x