xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מחר בכנסת: שימוע לטוויטר, פייסבוק, גוגל וטיק-טוק על האנטישמיות ברשתות

שימוע לנציגי הרשתות החברתיות ייערך מחר בוועדת העלייה והקליטה. בדיון הקודם טוויטר הודתה שהחליטה לא לצנזר ציוצים של מנהיגה הרוחני של איראן שקרא בגלוי להשמדת ישראל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ח"כ מיכל קוטלר-וונש: צילום אבישי פינקלשטיין
ח"כ מיכל קוטלר-וונש: צילום אבישי פינקלשטיין

יו"ר וועדת העלייה והקליטה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד) וח"כ מיכל קוטלר-וונש (כחול לבן) יקיימו מחר (שני) שימוע לטוויטר, פייסבוק, גוגל וטיק-טוק, על מדיניותן המאפשרת העלאת פוסטים וציוצים אנטישמים.

בדיון קודם שנערך לפני שבוע בוועדה, הודתה טוויטר שקריאות לרצח עם הן לגיטימיות ולא מפרות את מדיניותה בניגוד להתבטאויות בנושאים פוליטיים.

חברות הענק שיגיעו לדיון מחר עומדות מזה תקופה במרכזו של קמפיין עולמי הדורש את שינוי מדיניותן בנוגע לאלימות ואנטישמיות ברשת.

בשבוע שעבר הפסיקו רבים ממשתמשי טוויטר את השימוש ברשת ל-48 שעות כאות מחאה למדיניותה. בנוסף, נערך דיון בקונגרס האמריקני שעסק בכוח העצום של פלטפורמות הרשת החברתית ובצורך שלהן לשנות את מדיניותן ולייצר שקיפות בנוגע להפצת השנאה והאנטישמיות.

לדברי יו"ר הוועדה, ח״כ דוד ביטן, "הגיע הזמן שטוויטר, פייסבוק ויתר הרשתות החברתיות יחילו מדיניות ברורה נגד הפצת מסרים אנטישמיים בפלטפורמות שלהן, בדיוק כפי שהן עושות זאת בתחומי פוליטיקה והסתה לאלימות. לא נרפה מהנושא עד שהשיח האנטישמי יצונזר".

ח"כ מיכל קוטלר-וונש, הוסיפה כי "מוטלת עלינו החובה לחשוף ולשים קץ למוסר הכפול של טוויטר, פייסבוק, גוגל וטיק-טוק. חברות הענק האלה מאפשרות לווירוס האנטישמיות להשתולל ברשת ומשם הדרך לאלימות פיזית קצרה. את הצעד הראשון עשינו בשבוע שעבר כאשר טוויטר הודתה שהחליטה לא לצנזר ציוצים של מנהיגה הרוחני של איראן האייתולה חמינאי שקרא בגלוי להשמדת ישראל. השלב הבא הוא שהחברות תיקחנה אחריות לייצר ולהחיל כללים שקופים וברורים שימנעו הפצת שנאה ואנטישמיות ברשת.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x