xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מחלוקת במועצת יש״ע בנוגע ל״עסקת המאה״

המחלוקות במועצת יש״ע בנוגע לעסקת המאה עולות. לאחר שהודיעו במועצת יש״ע שהם מתנגדים לעסקה ופותחת בקמפיין כנגדה, ראשי רשויות ביהודה ושומרון דווקא תומכים בה במכתב שנחשף ב״ישראל היום״.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

עסקת המאה של הנשיא טראמפ, שהושקה לפני ארבעה חודשים ממשיכה לעורר סדקים בהנהגת ההתיישבות. לאחר שמועצת יש"ע בניצוחו של יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני הודיעו כי הם מתנגדים לעסקת המאה, הבוקר (חמישי) פורסם ב"ישראל היום" כי ראשי מועצות ביהודה ושומרון דווקא תומכים בתוכנית.

ביום שלישי האחרון הודיעה מועצת יש"ע כי היא מתנגדת לתוכנית המאה, ופותחת במאבק ובקמפיין נגד התוכנית. יושב ראש מועצת יש"ע, וראש מועצה אזורית בקעת הירדן מתנגד בחריפות לעסקה של הנשיא האמריקאי. בהודעה שפרסמו במועצת יש"ע הודיעו כי הם מתנגדים להגבלות בנייה והקפאות בנייה כלשהן. עוד הוסיפו בהודעה כי הם מתנגדים למפה בה יהיו יישובים מבודדים במובלעות שיפגעו בהתפתחותם העתידית. בנוסף הודיעו במועצת יש"ע כי הם מתנגדים לכל הכרה או הסכמה כלשהיא, להקמת מדינה פלסטינית.

הקרע במועצת יש"ע בנוגע לתוכנית התחיל עוד לפני פרסומה, אז הוציאו הודעה ובה נכתב כי הם נדהמים לגלות שראש הממשלה מסכים להקמת מדינה פלסטינית. בראיון שנערך עם ראש מועצת אפרת ב"מקור ראשון" אמר רביבי כי הסיבה לאי החלת הריבונות במיידי, כפי שהיה נראה באותו ערב, באה בעקבות ההודעה של מועצת יש"ע שעצבנה את הנשיא האמריקאי ובכירים בממשל וגרמה לנסיגה בהחלטה על ריבונות.

כבר מהתחלה היה ברור כי הקו שנוקטת מועצת יש"ע בעייתי. משום שרבים מהמתנחלים ביהודה ושומרון תומכים בתוכנית. והבוקר (חמישי) יש לכך עדות גם בדמות בכירים בהתיישבות וראשי מועצות. במאמר שפורסם ב"ישראל היום" קוראים ראשי המועצות של אפרת, אריאל, אורנית, אלקנה, הר אדר, גבעת זאב, אלפי מנשה, ומגילות. לא להחמיץ את ההזדמנות ההיסטורית שטמונה בתוכנית, וכוללת החלת ריבונות ביהודה ושומרון.


ראש מועצת אורנית אמר בשיחה עם ישראל היום כי: "יש אנשים שרק לא מוכנים להגיד את המילים 'מדינה פלשתינית', ובמקום זאת מעדיפים לוותר על חלון ההזדמנות ההיסטורי הזה". (בכוונתו לחברי מועצת יש"ע המתנגדים לעסקת המאה בגלל סעיף המדינה פלסטינים על אף שבתנאים של העסקה היא לא תקום. לדבריו רק בגלל חוסר הסכמה עקרונית אנו עלולים לאבד את ההזדמנות הזו). גם עודד רביבי, גדול התומכים במועצת יש"ע מסר דברים ברוח זו.

בשבוע שעבר פורסם ב"ערוץ 13" כי שגריר ישראל בארצות הברית דוחף לקיים את מהלך הריבונות עוד לפני הבחירות בארצות הברית מחשש שטראמפ יפסיד. "יש פה חלון הזדמנויות מיוחד" לדבריו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x