xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מחדל ברוסיה: גנבים פרצו למרכז הפיקוד המעופף "מטוס יום הדין" של רוסיה וגנבו ציוד רדיו יקר ערך

שוד המטוסים הגדול. גנבים גנבו ציוד יקר ערך מ"מטוס יום הדין" הרוסי שנועד לשרוד מלחמה גרעינית ולשמש כמרכז פיקוד מעופף לנשיא רוסיה במקרה חירום
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

במחדל אבטחה גדול, נגנב ציוד רדיו מתוך מטוס 'איליושין' נדיר של חיל האוויר והחלל הרוסי, רק ארבעה מהם נמצאים בשירות לאחר ששדרוגו לאחרונה. כאשר המטוס עבר תחזוקה, "אלמונים פתחו את פתח המטען וגנבו ציוד", כך על פי כלי תקשורת הממלכתי של רוסיה, RIA Novosti.

על פי הדיווח, 39 פריטי ציוד נגנבו לאחר פתיחת מטען בזמן שהמטוס 'איליושין' היה בטיפול בעיר טאגאנרוג שבדרום-מערב רוסיה, ביום שישי האחרון, הציוד הכיל מתכות יקרות כולל זהב ופלטינה אשר נתפס כמניע אפשרי לגניבה. משקלם היה כמה קילוגרמים.

גורם במשטרת התחבורה הרוסית צוטט בתקשורת הרוסית: "חברת המטוסים דיווחה כי התגלה פריצה בפריקת מטען במהלך בדיקה באחד המטוסים". הוא הוסיף כי כל הציוד היה שלם בבדיקתו האחרונה ב- 26 בנובמבר.

חברת Beriev אחראית על התאמת ושדרוג הציוד המשמש כמה סוגים של מטוסי משימה מיוחדים המשמשים את הכוחות האוויר של הרוסים. החוקרים לקחו טביעות אצבעות וטביעות נעליים מתוך המטוס בתקווה לאתר את הגנבים האחראים.

דובר משרד הפנים אישר כי חקירת האירוע מתנהלת. המטוס הוא ללא חלון, ואחד מארבעה 'מטוסי יום הדין' שנועדו לשמש כקרמלין בשמיים במקרה של מתקפה גרעינית על רוסיה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
14/01/2024 17:56

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.info/id/join?ref=V3MG69RO

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x