xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מחאת העצמאים: "תנו לנו כסף"

אלפי עצמאים מתחומים שונים בהפגנה בכיכר רבין "זו הפגנה של העם", המפגינים דורשים סיוע כספי מהממשלה לאחר שמטה לחמם נפגע כתוצאה מנגיף הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
(צילום: איתי בלומנטל Ynet)
(צילום: איתי בלומנטל Ynet)

אלפים החלו להתאסף הערב בהפגנה של העצמאים בכיכר רבין. המחאה היא על התנהלות הממשלה בכל הנוגע למשבר הכלכלי והטיפול בעצמאים ובשכירים בצל התפשטות נגיף הקורונה.

המפגינים קוראים לממשלה להוציא לפועל את התוכנית הכלכלית לשיקום העובדים, העצמאים והשכירים, שנפגעו קשות במשבר שנמשך כבר חודשים ארוכים.

בהפגנה משתתפים עצמאים, שכירים בתחומי התיירות, התרבות, האירועים, המסעדות וחיי הלילה, חדרי הכושר וסטודנטים; ומארגנים אותה כמה ארגונים, ביניהם קבוצת ״מסעדנים חזקים ביחד״, ״אני שולמן״, התאחדות העצמאים, ועד הפעולה של התרבות, איגוד המסעדות והברים, חיי הלילה והברים, המטה להצלת תיירות חו"ל, מחאת הריבון, צעדת המיליון, ועד הפעולה של ההיסעים הפרטיים, ארגון העצמאים, צו 8 לפועלי התרבות וארגון השחקנים.

תומר מור, אחד ממארגני ההפגנה, קרא לציבור להישמע להנחיות ולהקפיד על ריחוק חברתי: "אנחנו מגיעים למחות היום בצורה מסודרת ולתבוע את העברת הסיוע עכשיו. עם זאת, אנחנו קוראים לכל המפגינים להקפיד על ההנחיות, לעטות מסכה, לשמור על ריחוק חברתי והנחיות משרד הבריאות, ולהישמע להוראות השוטרים".

שר המשפטים אבי ניסנקורן פרסם הודעה מעט אחרי 20:00, והצדיק את המחאה: ״חבילת הסיוע שהוצגה בשבוע שעבר היא צעד בכיוון הנכון, אבל לצדה אנחנו בממשלה חייבים להציג תקציב שיאפשר ודאות כלכלית ומנועי צמיחה למשק. תקציב לשלושה חודשים לא ייתן את המענה הנדרש.״

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד על ההפגנה בכיכר רבין: ממשלה של מנותקים, תביטו אל הכיכר, אל הגשרים, אל הצמתים. העם אומר את דברו, נכשלתם. לציבור מגיעה ממשלה שתעבוד עבורו.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן: אדוני ראש הממשלה וראש הממשלה הרזברי, תקשיבו טוב העם אומר את דברו! מנותקים נמאסתם!

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x