xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מזכ״ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה: "אסור לנו לשכוח את הפלסטינים"

נסראללה בנאום מיוחד לרגל המצב הכלכלי הקשה בלבנון: "אנחנו לא מפנים עורף למערב ואנחנו לא מהווים מן סוג של מכשול עבור ארה״ב לבוא לעזור ללבנון ולכל מדינה שתוכל ותרצה לבוא ולהשקיע בלבנון, למעט ישראל כמובן''
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נסראללה - צילום: הטלוויזיה הלבנונית
נסראללה - צילום: הטלוויזיה הלבנונית

נסראללה בנאומו אתמול, קורא למדינות לבוא ולעזור ללבנון שלא נמצאת במצב טוב. נסראללה תוקף את השגריר האמריקאי ש״מעז יותר מידי״ ומתערב בעניינים הפנימיים בלבנון, נסראללה אומר בנחרצות: "ממשלת לבנון היא זאת שתקבע את גורלו של העם הלבנוני, לא השגריר האמריקאי."

נסראללה לא שוכח את תוכנית החלת הריבונות הישראלית ואומר: "המצב הכלכלי בלבנון קשה אך אסור לנו לשכוח את זעקת העם הפלסטיני שמוחה על תוכנית החלת הריבונות הישראלית".

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, אומר כי הוא מציע לארה"ב לוותר על מדיניות הסנקציות הכלכליות אותה היא מפעילה מול לבנון מפני שזו לא תוביל לכניעה של חיזבאללה או של ההתנגדות אלא: "לכך שהעם הלבנוני כולו יבין שהמזור היחיד שלו מול אותה מדיניות הוא ההתנגדות".

לדבריו, מדיניות החנק הכלכלי שמפעילה ארה"ב לא תוביל להישג או לתוצאה לה מצפים האמריקנים ולכן: "חבל להם עם המשחק הזה וחבל להם על בזבוז הזמן". בנושא תכנית הסיפוח הישראלית אמר נסראללה כי מדובר "בדבר הכי מסוכן שקורה כרגע" והוסיף כי על לבנון ועל העם הלבנוני לא לשכוח את הפלסטינים בצל המצב הכלכלי הקשה בו נמצאת מדינתם אלא "לעמוד לצידם מול המזימה שהשלכותיה המסוכנות ביותר יהיו על לבנון", כך לדבריו.

בימים האחרונים ארבעה בני אדם שמו קץ לחייהם בארץ הארזים, שלושה מהם בשל המצב הכלכלי הקשה במדינה. אחד מהמתאבדים, עלי מחמד אל-הק, שם קץ לחייו בירייה באחד הרחובות במרכז הבירה ביירות. עבד אל-הק השאיר אחריו מכתב ברחוב עליו כתב "אני לא כופר". מחאות נרשמו באזורים שונים במדינה בשל מקרי ההתאבדות השונים, בחלקן קראו המפגינים להפיל את השלטון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x