xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מזכיר המדינה על הסיפוח: "זו תהיה החלטה ישראלית"

מזכיר המדינה מייק פומפאו ינחת מחר בישראל לביקור מיוחד לאחר תקופה ארוכה שלא נראו בישראל מנהיגים או דיפלומטים בכירים מחו"ל בגלל נגיף הקורונה, מזכיר המדינה יפגש עם ראש הממשלה ועם יו"ר כחול לבן, בני גנץ.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו אומר בראיון לאריאל כהנא ב"ישראל היום" רגע לפני שהוא מגיע לישראל לביקור. על הסיפוח הוא אומר. "אני רוצה להבין מה הממשלה החדשה חושבת". על נגיף הקורונה הוא אומר. "ישראלים ואמריקנים פועלים במשותף למציאת תרופה". ומאשים את סין כי ניסו להחביא את הנגיף.

בצל נגיף הקורונה מגיע מזכיר המדינה האמריקני לישראל, ואומר כי "הפגישה מספיק חשובה כדי שנקיים אותה פנים אל פנים". מזכיר המדינה אוהד ישראל גדול, יפגוש את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת "ג'נרל גנץ" כלשון האמריקנים. פומפאו יפגש עם דיוויד פרידמן, שגריר ארה"ב בישראל, אך לא ילון בישראל. "המגיפה עדיין כאן" הוא אומר ל"ישראל היום".

פומפאו תוקף את התנהלות סין במשבר הקורונה וטוען כי היא הסתירה מהעולם את האמת. נושא בוער נוסף שבו יעסוק פומפאו, הוא נושא הריבונות על יהודה ושומרון, הוא לא אומר מפורשות, אך רומז שמצד הממשל האמריקני יש אור ירוק לריבונות, אך נמנע מאמירה מפורשת בנושא הנפיץ.

פומפאו אומר כי יש נושאים רבים שהוא מעוניין לדון לגביהם עם ראש הממשלה ובני גנץ. ביניהם "למנוע מאיראן נשק גרעיני, על ההתקדמות לגבי תוכנית השלום של הנשיא טראמפ. ושיתוף פעולה ישראלי אמריקני למציאת תרופה לנגיף הקורונה."

פומפאו אמר לגבי הריבונות. כי הוא רוצה לדון עם נתניהו וגנץ, אך ישראל היא זאת שתחליט, "אמרתי בעבר שזו החלטה ישראלית, ואני רוצה להבין כיצד הממשלה החדשה חושבת על כך". פומפאו הוסיף לגבי הפלסטינים והכעס שלהם על התוכנית. "יצרנו תוכנית שמעניקה חיים טובים יותר לעם הפלשתיני, אנחנו מדברים עם המדינות במפרץ, ואנחנו יודעים שהנושא חשוב לאותן מדינות ערביות."


שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x