xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מזכיר המדינה האמריקאי פומפאו: "אנטי-ציונות היא אנטישמיות"

קנצלרית גרמניה מרקל: "חלק מהאחריות שלנו הוא לביטחונה של ישראל. אין עוררין על כך" הדברים נאמרו בפתיחת הוועידה השנתית של הוועד היהודי-האמריקאי (AJC), שמתקיימת בימים אלה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
השייח' מוחמד אל עיסא נואם בכנס
השייח' מוחמד אל עיסא נואם בכנס

 
אתמול נפתחה הוועידה השנתית של הוועד היהודי-האמריקאי (AJC), שמתקיימת בפעם הראשונה באינטרנט, בעקבות מגפת הקורונה. 

במסגרת הוועידה, שנערכת השבוע בימים א'-ה' (14-18 ביוני, 2020), ינאמו מנהיגים וראשי מדינות, בהם ראש ממשלת יוון, קיריאקוס מיטסוטאקיס; ראש ממשלת אלבניה, אדי ראמה; שר הביטחון הישראלי, ח"כ בני גנץ; ושר המדינה לענייני חוץ של איחוד האמירויות, אנואר קרקאש. השתתפותו של השר קרקאש תהיה הפעם הראשונה בה מנהיג בכיר ערבי מדבר בפני פורום יהודי פומבי.

במושב הפתיחה נשאו דברים מספר מנהיגים בינלאומיים. קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, דיברה על המחויבות של גרמניה לשלום העם היהודי, למלחמה באנטישמיות ולביטחונה של ישראל. "חלק מהאחריות שלנו הוא לביטחונה של ישראל. אין עוררין על כך", אמרה. בנוגע לאנטישמיות, ציינה כי "אנחנו [גרמניה] מודעים לאחריות שיש לנו לפעול בצורה חריפה נגד אנטישמיות על שלל צורותיה. מבחינתי, זה חלק מהאינטרס הלאומי שלנו".

מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו, בירך על כינוס הוועידה, ודיבר על המחויבות האמריקאית לביטחון ישראל ולתמיכה של הממשל במדינה. "ארצות הברית תמיד תתמוך בזכותה של ישראל להגן על עצמה", אמר. בנוגע למגפת התקיפות האנטישמיות המתגברת בארה"ב, ופעילות תנועת ה-BDS, הוסיף כי "אנטי-ציונות היא אנטישמיות".

מזכ"ל ליגת העולם המוסלמי, השייח' ד"ר מוחמד אל עיסא, שחתם מוקדם יותר השנה על הסכם שיתוף פעולה עם AJC, לקידום המלחמה באנטישמיות ובאסלאמופוביה, נאם ודיבר על הצורך במלחמה בגורמים קיצוניים אלימים. מוקדם יותר השנה, הוביל משלחת משותפת עם AJC שביקרה במחנה ההשמדה אושוויץ, ועל כך אמר כי "מלחמת העולם השנייה לימדה אותנו שיעורים חשובים על היום. שכולנו בני אדם, לא משנה מהגזע, דת, מין, לאום. כמו שעבדנו יחד אז, עלינו להתאחד עכשיו נגד מי שפועל לפלג את העולם. אסור לשכוח את זוועות השואה לעולם".

בהתייחסות למשבר הפליטים באירופה, הודה השייח' אל עיסא לקנצלרית גרמניה, ואמר "הקנצלרית מרקל, האומץ שלך לקבל מוסלמים שבורחים על חייהם ממדינות עם מלחמה, מייצגת את האומץ של האומה הגרמנית. כשדיברת על האסלאם כחלק מהחברה הגרמנית, כולנו בעולם המוסלמי הערכנו את זה. אנחנו מודים לך על הקול שלך".
 
הוועידה השנתית תעסוק בנושאים שעל סדר היום היהודי העולמי, בהם תופעות האנטישמיות המתרחבות, ביטחון מדינת ישראל ותוכנית השלום של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ ומקומם של היהודים בפוליטיקה האמריקאית, על רקע הבחירות בשנה הקרובה.

באופן מסורתי, הכנס מתקיים בכל שנה בוושינגטון די.סי., ובשנת 2018 התקיים בירושלים, ישראל, לציון 70 שנה למדינת ישראל. בכנס משתתפים כ-3000 מנהיגים יהודיים ולא-יהודיים מכלל רחבי העולם בכל שנה, ודנים בסוגיות שעל סדר היום הדיפלומטי והיהודי העולמי. השנה, בשל מגיפת הקורונה.

הוועד היהודי-האמריקאי (AJC) נוסד ב-1906 והוא ארגון א-פוליטי, ללא כוונת רווח, העוסק בדיפלומטיה גלובלית, ופועל למען בטחון ישראל, להידוק קשרי ארה"ב ומדינת ישראל ולקידום האינטרסים של העם היהודי.

בין היתר, הביא הארגון לארץ בשנים האחרונות, מעל ל-6,000 דיפלומטים, עיתונאים ומובילי דעת-קהל, מ-90 מדינות, וקידם בזאת נושאים הקשורים ליהדות העולמית בכלל, ולישראל בפרט. הארגון ידוע בהתגייסותו המהירה בעת משברים דיפלומטיים (לדוגמה, ההצבעות באו"ם) ולמאבקים בנושאי זכויות-האדם ובאנטישמיות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
22 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
22
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x