xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מושל ניו יורק הודיע: "הלילה יהיה עוצר" אלפי שוטרים ברחובות

8000 שוטרים יאבטחו הלילה את רחובות ניו יורק, מושל ניו יורק אנדרו קומואו הודיע לפני זמן קצר על הטלת עוצר בעיר, לאחר שאלפי אנשים בזזו בלילות האחרונים חנויות כמחאה על מותו גבר אפרו אמריקני על ידי שוטר לבן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

"בעיר ניו יורק יהיה עוצר" כך אמר המושל אנדרו קואומו בראיון ברדיו לפני זמן קצר." הולך להיות עוצר," אמר המושל והוסיף כי 8,000 שוטרים ייצאו הלילה לרחובות. העוצר יהיה בין השעות 23:00 ל-05:00 בבוקר.

בתוך כך השוטר שהביא למהומות במיניאפוליס והואשם ברצח בדרגה שלישית והריגה במותו של ג'ורג' פלויד, הועבר לכלא עם שמירה הגבוהה ביותר במינסוטה. כזכור השוטר דרק צ'אובין שנראה כורע על צווארו של ג'ורג' פלויד במשך יותר מ 8 דקות בזמן שפלויד נעצר על ידיו, הוחזק במקור בכלא רגיל, אך הועבר לכלא שמור ביותר עם אבטחה מקסימלית.

כזכור לאחר מותו של ג'ורג' פלויד, גבר אפרו אמריקני, החלו מהומות גדולות ברחבי ארצות הברית, הגבר מת לאחר שנחנק על ידי שוטר לבן שרכן על צווארו עם ברכו. השוטר הועמד לדין באשמת רצח מדרגה שלישית, אך את המפגינים זה לא הרגיע. והם החלו להתפרע ולבצע וונדליזם בחנויות ובעסקים, המפגינים בזזו חנויות, היכו שוטרים והתפרעו בכבישים.

ברחבי העולם הצטרפו מפגינים רבים להפגין סולידריות עם המפגינים בארצות הברית, בבריטניה נרשמו עשרות מעצרים, בגרמניה, ניו זילנד, אוסטרליה, ההפגנות הסתיימו בשקט ללא עצורים. אתמול דווח כי מספר שוטרים של משטרת בוסטון נפצעו במהלך ההפגנות אמש, 40 איש נעצרו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x