xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מו"ל 'גלובס': "זה היה עיתון שעבדו בו רק לבנים"

"עיתון לא מייצג עמדת מו"ל, תפקידו לתאר את המציאות": מו"לית "גלובס", אלונה בר און, מספרת על המאבק לרכוש את העיתון שייסד אביה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

אלונה בר און: "בעבר עבדו במערכת רק לבנים חילונים, היום אנחנו רוצים את כולם". על תחילת דרכה במערכת: "כשמוניתי, גברים הרימו גבה".

אחרי יותר משלושה עשורים ש"גלובס" נשלט על ידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, לפני שלוש שנים הועמד למכירה, תוך ניסיון לדחוק את שאריו של מי שנחשב למייסדו – חיים בר און המנוח. בתו, אלונה בר און, מספרת לראשונה ל"ישראל היום" מדוע נלחמה על רכישה של עיתון מפסיד והיתה מוכנה להשקיע בו יותר מ-100 מיליון שקלים. "אם היה נמכר לרוכשים בעלי ערכים ראויים – הייתי מוותרת".

בר און, 42, גאה בקוד האתי של העיתון ומודה: "בדקנו ומצאנו שלפחות 30% מהמאמרים שלנו היו בעלי מובהקות פוליטית ו־90% מהם היו מוטים לצד השמאלי של המפה. נכון, זה היה עיתון שעבדו בו רק לבנים, חילונים. לא היתה בו נוכחות לדתיים, לימנים, לנשים וגם לא ללהט"בים". הראיון המלא לערן בר-טל ועדי רובינשטיין, יפורסם מחר (ו') במוסף "ישראל השבוע" של "ישראל היום"

בר און גאה על הצטרפותם של חובשי כיפות למערכת: "קריצה לדתיים? מה רע בזה? אנחנו רוצים את כולם. לא נוכל להתקדם כחברה בלי החרדים, הערבים וכל עם ישראל".

בר און, רואת חשבון בהכשרתה, מספרת איך בעבודה עם בנק לאומי, בהנהלתה של גליה מאור, הרגישה לראשונה נוח בין נשים במטה:

"פעם הייתי הולכת למשחקי כדורגל, למרות שאני בכלל לא אוהבת את זה, רק כדי שיהיה לי על מה לדבר עם הגברים. הגברים מפקפקים ביכולות הניהול של נשים. ייעצתי לחברות גדולות במשק, אבל כשהגעתי ל'גלובס' הרימו גבה. שאלו אותי שאלות שלא היו מעיזים לשאול גבר עם הכשרה וניסיון שהיו לי ברקורד".

על "ליידי גלובס" שנסגר היא אומרת: "זו היתה אמת לשעתה. אם לא היה נעשה השינוי ונשים היו מיוצגות כמו פעם, לא הייתי מעיזה לסגור את המגזין הזה. 'גלובס' הוא לא עיתון פוליטי, אני לא מאמינה בעיתונות קוטבית".

בר און מאמינה שהעיתונות צריכה להמציא עצמה מחדש, על ידי סיפור "האמת" – הרבה יותר עובדות.

עוד אמרה: "אני מודה שבכלל לא הייתי מודעת לחוסר הגיוון אצלנו. "אנחנו לא יכולים בכלל לשמוע דעות אחרות ולהבין אותן, אם לא באנו מהרקע הזה. אני מפלגת העבודה מכף רגל ועד ראש. הייתי ונשארתי תל אביבית, חילונית, אבל יש 2 מיליון אנשים בארץ שחושבים אחרת ממני. עיתון לא צריך לייצג את עמדת המו"ל, אלא לפרוס את מפת המציאות של החברה".

בר און מדגישה את זה על רקע הביקורת המוטחת כלפיה ברשתות, כאילו הפכה לימנית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x