xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מוזיקאי איראני נעצר והואשם בגין טענות כי איפשר לנשים לשיר ולרקוד בסרטון

מוזיקאי איראני נעצר באשמת פרסום סרטון עם נשים ששרו ורקדו, האיש שוחרר לאחר מתן ערבות, ונאסר עליו להתעסק במוזיקה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

מהדי רג'ביאן, בן 30, שכבר נכלא פעמיים באשמה של הפקת מוזיקה, אמר כי הוזמן ביום שלישי האחרון לבית המשפט בעיר סארי על ידי קצין משטרה.

"נחקרתי על ידי המשטרה והתבקשתי להופיע בבית המשפט. נעצרתי עד שמשפחתי שחררה אותי בערבות. נעצרתי לכמה שעות," אמר רג'ביאן לרשת "פוקס ניוז" מביתו בסארי, צפון-מזרח איראן, ביום שלישי בערב.

"ערכתי ראיון על אלבום חדש שמציג זמרות, שם יהיה קול נשי ביצירת המוזיקה," הוא אמר. "תמיד אמרתי שאני אלחם על חופש המוזיקה כל עוד אני חי, ואין לי שום פחד, נעצרתי במשך כמה שעות, כמובן שחוויתי כליאה ובידוד ושביתת רעב ממושכת פעמים רבות. הייתי עכשיו נשאר בבית הסוהר אם עורך הדין שלי לא היה נותן ערבות".

רג'ביאן שהה פעמיים לפני כן בכלא אווין הידוע לשמצה של איראן בטהראן. בפעם הראשונה הוא היה כלוא במשך שלושה חודשים והיה עם עוד אנשים בבידוד. בפעם השנייה, הוא קיבל עונש של שש שנים ונאסר עליו לעסוק בפעילות מוזיקלית, כך דווח ה-BBC.

במעצרו האחרון, השוטרים אמרו לצעיר בן ה-30 "לא לעשות כלום" וכי אם יעסוק במוזיקה, ערבותו תישלל. "שום דבר אינו ניתן לחיזוי בבתי המשפט באיראן. הם מחליטים בשבילי מה שהם רוצים, אבל זה לא משנה לי בכלל," אמר ל'פוקס ניוז'.

"המשטר האיראני שונא אותי, אסרו עלי לעבוד וללמוד ולעזוב את איראן. עכשיו הלחץ עליי הוא אפילו לא לייצר יצירת אמנות של מוזיקה, זה אומר מוות שלם. באופן כללי התוכנית שלהם היא ההרס המלא שלי".

לגבי הסיכוי לחזור לכלא אווין הידוע לשמצה הוא אמר. כי הוא מודאג ממקרי נגיף הקורונה הגובר בכלא, אך הוסיף כי "לא יצנזר את עצמו, וישים נשים שרות ורוקדות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x