xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מוזיאון אושוויץ: "אנו קורסים וחייבים סיוע כספי עקב חוסר מבקרים"

בעקבות סגירת האתרים על רקע הגבלות הקורונה, מוזיאון אושוויץ נקלע למשבר כספי חריף, מנהל המקום מתחנן לתרומות: "במשך שנים ניסינו לעזור, כעת אנו זקוקים לעזרה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
יהודים בדרכם למשרפות ולמחנות עבודה בשואה (צילום מוזיאון אושוויץ)
יהודים בדרכם למשרפות ולמחנות עבודה בשואה (צילום מוזיאון אושוויץ)

במהלך לא שגרתי, פרסם מוזיאון אושוויץ קריאה פומבית לגיוס תמיכה כספית דחופה, להמשך פעילותו של אתר ההנצחה במחנה ההשמדה הגרמני, בו נרצחו מעל למיליון בני אדם – רובם יהודים הי"ד. הסיבה למשבר הכלכלי אליו נקלע אתר ההנצחה היא מגפת הקורונה, שהביאה לסגירתו של אתר ההנצחה לפני כשלושה חודשים, ובכך לעצירת מקור ההכנסה העיקרי של המוזיאון: דמי הכניסה של המבקרים.

בהודעה שפורסמה מטעם מוזיאון אושוויץ הקוראת לציבור הרחב לתמוך במוסד כספית נכתב: "אנחנו מבקשים מכל מי ששימור זיכרון השואה חשוב לו להשתתף ולתמוך בנו כספית

שיתאפשר לנו להמשיך עם מספר רב של פרויקטים מחקריים, תצוגתיים ופרסומיים".

בשנה שעברה, ביקרו במקום 2.3 מיליון מבקרים. לפני המגפה המימון הממשלתי לשנה הנוכחית, עלה ל-25 אחוזים מכלל התקציב (מ-18 אחוזים) מה שלא מנע את המצב הכלכלי הקשה.

המוזיאון נסגר בפני הקהל הרחב כבר ב-12 במרץ, עם תחילת התפשטות מגפת הקורונה באירופה. ממשלת פולין נקטה צעדים מהירים והחלטיים, כדי למנוע את התפשטות הנגיף במדינה, בהם סגירת אתרים ומוזיאונים ציבוריים.

בסוף מאי בוצעה פתיחה מחדש וניסיונית של המוזיאון, כדי לבחון הסדרי ביקור חדשים בכפוף לנהלים בריאותיים. במהלך שני ימי הניסוי ביקרו באתר ההנצחה 400 איש בלבד, פחות מ-3 אחוזים ממספר המבקרים באתר בתקופה המקבילה לפני שנה.

כעת, הפתיחה מחדש של מוזיאון אושוויץ מתוכננת לתחילת יולי. עם זאת, לדברי הנהלת מוזיאון אושוויץ, סגירת אתר ההנצחה גרמה לקריסה תקציבית לשנה הנוכחית ויצרה מצב חסר תקדים מבחינת הפעלתו של האתר. הכניסה לאתר מחנה הריכוז מלווה בתשלום רק למבקרים המקבלים הדרכה. גם עבור מכשירי ההסבר למבקרים יש לשלם.

הנהלת המוזיאון צופה שמספר המבקרים באתר לא יחזור לקדמותו למשך תקופה ארוכה, והיעדר הכנסות יגרום לקיצוץ פרויקטים חשובים רבים, בעיקר בתחומי החינוך והמחקר. כיום מהוות הכנסות מדמי הביקור כ-56 אחוזים מתקציב אתר ההנצחה. כ-18 אחוזים מתקציב האתר ממומנים ע"י משרד התרבות והמורשת הלאומית בממשלת פולין.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x